تازه های سایت

کد مطلب: 23177
3. خرداد 1394 - 9:54
به مناسبت فرارسیدن روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان نهاوند در سپاه این شهرستان برگزار شد.
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند برگزار شد

به گزارش سایت گرو، در این مراسم که امام‌جمعه، فرمانده سپاه، جمعی از خانواده شهدا و مسئولان شهرستان نهاوند حضور داشتند، سردار حاج مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان و از یادگاران 8 سال جنگ تحمیلی گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پیروزی بزرگی برای رزمندگان اسلام بود، به‌طوری‌که عملیات بیت‌المقدس باعث حیرت جهانیان شد.

وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات خالصانه به میدان مبارزه وارد شدند و با تبعیت از ولی‌فقیه موفق شدند دشمن بعثی را زمین‌گیر کنند و خرمشهر را برای همیشه آزاد کنند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان افزود: امروزه نیز همه مدیون شهدا هستیم زیرا پیشرفت‌های علمی کشور مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است و بر ما واجب است با ادامه دادن راه و سیره عملی شهدا، به قله‌های آرمانی مدنظر مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی برسیم.

وی گفت: پیروزی‌های بزرگی چون سالروز فتح خرمشهر همیشه برای ملت عزیز ایران به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی به شمار می‌آید که ما همیشه باید قدردان شهدا و رزمندگان عزیز باشیم.

ظفری اظهار کرد: فلسفه وجودی سپاه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از مرزهای کشور عزیزمان ایران است که در این راه با آمادگی همه‌جانبه و هوشیاری کامل گوش‌به‌ فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز دشمن با به راه انداختن جنگ نرم و فرهنگی وارد عرصه مبارزه با انقلاب اسلامی شده است که همگی باید در این راه خود را آماده و مجهز کرده و به جنگ عقیدتی نظام سلطه بر ضد جوانان ایران عزیز پاسخ مناسب بدهیم.

وی گفت: در همین راستا سپاه ناحیه نهاوند با تشکیل بیش از 800 کلاس طرح صالحین گام موثری در زمینه مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن برداشته است که از همه جوانان انقلابی شهرستان نهاوند دعوت می‌کنیم تا با حضور در این کلاس‌ها زمینه اعتقادی و فرهنگی خود را افزایش دهند.

کریمی بیان داشت: ولایت مداری و حضور قشرهای مختلف بسیجیان در عرصه‌های مختلف کشور دشمنان را از انجام هرگونه اقدامی عاجز کرده است و این پیام برای کشورهای مسلمان منطقه امیدآفرین است.

وی اظهار داشت: امنیت جمهوری اسلامی یکی از بزرگ‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی و خون شهدای عزیز، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که باید همیشه شکر گذار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما