تازه های سایت

کد مطلب: 23172
2. خرداد 1394 - 9:03
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد
500 کلاه ایمنی به موتورسواران شهرستان نهاوند اهدا می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: باهدف ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی مراسم توزيع 500 كلاه ايمنی به موتورسواران نهاوند در روز نیمه شعبان برگزار می‌شود.
500 کلاه ایمنی به موتورسواران شهرستان نهاوند اهدا می‌شود

سعید کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: استفاده از کلاه ایمنی یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شیوه‌های ایمن‌سازی و یکی از بهترین راه‌ها برای تأمین سلامت موتورسواران بوده که با رعایت این مورد ایمنی خیلی از حوادث ناگوار منجر به فوت کاهش می‌یابد.

وی اظهار کرد: موتورسیکلت وسيله نقليه راحتی است اما اگر مسائل ايمنی را رعایت نکنیم می‌تواند ضررهای جبران‌ناپذیری به وجود بیاورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: موتورسواران فاقد کلاه ایمنی تقریباً سه برابر بیش از موتورسوارانی که از کلاه ایمنی استفاده میکنند در معرض خطر ضربه‌مغزی قرار دارند که باید بافرهنگ سازی مناسب نسبت به استفاده از کلاه ایمنی اقدام شود.

وی گفت: باید استفاده از کلاه ایمنی در بین موتورسواران به‌خصوص قشر جوانی که از این وسیله استفاده می‌کنند نهادینه شود زیرا استفاده از وسیله نقلیه ایمن و تجهیزات کامل در موتورسیکلت‌ها حوادث ناگوار تصادفی را تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

کولیوند اظهار کرد: برای گسترش فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی همایش بزرگی در روز ۱۳ خرداد مصادف با نیمه شعبان در مجموعه ورزشی شهید عباد الله خدا رحمی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و به برگزیدگان این همایش یک عدد کلاه ایمنی اهدا خواهد شد.

وی افزود: برای شناسایی 500 نفر برتر جهت اهدای کلاه ایمنی،  مسابقه‌ای با ۱۰ سوال در مورد قوانین موتورسواری در شهرستان برگزار می‌شود و به‌قیدقرعه به ۵۰۰ نفر از افرادی که جواب صحیح به این سؤالات داده باشند، ۵۰۰ کلاه ایمنی رایگان اهدا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند سوالات را از دکه‌های روزنامه‌فروشی سطح شهر و یا اداره ورزش و جوانان نهاوند درافت کنند و بعد پاسخنامه سؤالات را به اداره ورزش شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

سلام گواهینامه باید داشته باشی
سلام بله هم باید گواهینامه داشته باشی هم بیمه

دیدگاه شما