تازه های سایت

کد مطلب: 23169
31. ارديبهشت 1394 - 17:52
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: بر اساس برنامه فیفا دی ماه امسال اردوها برپا می‌شود و برای برپایی اردوی تیم ملی امید در نهاوند شرایط و امکانات شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 شرایط برپایی اردوی تیم ملی فوتبال امید در نهاوند بررسی می‌شود

به گزارش سایت گرو، محمد خاکپور گفت: از طریق تعدادی از نهاوندی‌های مقیم آمریکا با نهاوند آشنایی دارم و بر اساس برنامه فیفا دی ماه اگر شرایط برپایی اردو در این شهرستان خوب باشد و امکانات آن مناسب باشد اقدام به برپایی اردو در آن می‌کنیم.

وی اظهار کرد: شهرستان نهاوند باسابقه‌ای طولانی در تاریخ و آب و هوایی مناسب با مردمانی خون‌گرم و ورزشکار یکی از نقاط خوب کشورمان است که با ارتفاع مناسب از سطح دریا و جنگل‌های زیبا آب و هوایی شبیه به کشور سوئیس و فرانسه دارد می‌توان اردوهای تیم ملی را در آن برگزار کرد.

سرمربی تیم ملی امید افزود: در چند سال اخیر اردوی تیم‌های ملی دوومیدانی، وزنه‌برداری، کشتی، دوچرخه‌سواری، رده‌های نوجوانان فوتبال و مسابقه‌های مختلف دیگری در مجموعه ورزشی زیبای علیمرادیان در این شهرستان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس اطلاعاتی که من به دست آورده‌ام این شهرستان دارای هتل، خوابگاه مناسب، دو زمین چمن طبیعی، سالن بدن‌سازی با همه امکانات در مجموعه ورزشی علیمرادیان است که برای برپایی مراحل دیگر تیم ملی امید بر اساس برنامه فیفا سایر امکانات این شهرستان را برای برپایی حداقل یک مرحله در نظر می‌گیریم.

خاکپور تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوها بر اساس برنامه فیفا رسیدن به شرایط مناسب و برطرف کردن نقاط ضعف تیم ملی برای برگزاری مسابقات پیش رو در آینده است که امیدواریم اگر شهرستان نهاوند پس از بررسی نظر کارشناسان شرایط آن را داشت بتوانیم اردوی تیم ملی را در این شهرستان برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: خدا را شکر شرایط خوبی در تیم ملی امید حکم فرماست و ما به دنبال ایجاد روحیه مناسب و شخصیت و هویتی ملی هستیم زیرا معتقدم که در ۴۰ سال گذشته این تیم هویت ملی نداشته و به همین دلیل موفق به صعود به المپیک نشد.

وی بیان کرد: من در همه رده‌های تیم ملی فوتبال بازی کرده‌ام و کاپیتان تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۹۸ بوده‌ام که همه موفقیت‌هایم را مدیون مردم و مربیان خوب و با تعصب مملکتم هستم که امیدوارم با صعود تیم ملی امید به جام جهانی بتوانم جواب محبت‌های این مردم را بعد از ۴۰ سال بدهم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما