تازه های سایت

کد مطلب: 23161
29. ارديبهشت 1394 - 9:16
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: امسال برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ۱۲۰۰ زائر از شهرستان نهاوند به حرم مطهر امام (ره) اعزام می شوند.
اعزام 1200 زائر نهاوندی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در نخستین نشست ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) که در سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد، گفت: حضرت امام خمینی(ره) یک شخصیت الهی و سیاسی در جهان است و باید مراسم سالگرد رحلت ایشان همچون سالهای گذشته باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

وی اظهار داشت: در روز ۱۴ خرداد مراسم ویژه ای در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد و مردم در قالب دسته جات سینه زنی در خیابان های شهر و مسیر مسجد جوانان(شهید حیدری) تا مصلی امام خمینی(ره) عزاداری خواهند کرد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در پایان این مراسم و در مصلی امام خمینی(ره) از عزادران خمینی پذیرایی خواهد شد، افزود: باید همه مسئولان و مدیران دستگاهای شهرستان نهاوند همراه با احاد مختلف مردم همت و تلاش خود را در برگزاری باشکوه مراسم ۱۴ خرداد به کار گیرند.

وی از تشکیل کمیته های مختلف در ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی، برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقه وصیت نامه حضرت امام (ره) و برگزاری شبی با قرآن از دیگر برنامه های مورد نظر برای بیست و ششمین سالگرد رحلت امام در شهرستان نهاوند خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما