تازه های سایت

کد مطلب: 23147
24. ارديبهشت 1394 - 9:21
شنیده می شود که فرماندار نهاوند در روزهای آینده تغییر خواهد کرد و یکی از فرمانداران شهرهای اطراف جایگزین وی می شود.
تغییر فرماندار نهاوند از شایعه تا واقعیت؟!

به گزارش سایت گرو، در چند روز گذشته شایعه تغییر امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند در سطح شهر و فضای مجازی قوت گرفته و حتی اسامی جانشینان احتمالی وی نیز در محافل غیر رسمی مطرح شده است.

از این رو سوالی که اذهان عمومی و سیاسیون شهرستان نهاوند را درگیر کرده است، دلیل یا دلایل این تغییر احتمالی است که به صورت غیرمترقبه در حال شکل گیری است و مردم را نسبت به آینده شهر نگران کرده است.

بعضی از مدیران شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما از این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند و برخی دیگر تلویحا این مسئله را تایید کردند.

یکی از نزدیکان فرماندار نهاوند نیزاعلام کرد: فرماندار به احتمال زیاد از نهاوند خواهد رفت و رفتن او به شرکت در انتخابات امسال ارتباطی ندارد.

کاربران بعضی از شبکه‌های اجتماعی از آقایان آزاد بخت فرماندار ملایر و موسوی فرماندار تویسرکان به‌عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی فرماندار نهاوند نام می‌برند.

این شایعه چه واقعیت داشته باشد یا نه باید دید نظر مردم و سیاسیون شهرستان در این مورد چه خواهد بود و آیا در روزهای پیشه رو این تغییر انجام می‌شود یا عبدالملکی بر مسند فرمانداری نهاوند باقی خواهد ماند؟

این اخبار در حالی منتشر می شود که هیچ منبع رسمی این خبرها را تایید یا تکذیب نکرده است و طبق آخرین شنیده ها به نظر می رسد تغییر فرماندار بومی و محبوب مردم نهاوند منتفی شده است و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما