تازه های سایت

کد مطلب: 23132
19. ارديبهشت 1394 - 10:27
شهردار نهاوند گفت: با اجرای نهضت آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3660 تن آسفالت برای لکه گیری معابر و خیابان های سطح شهر نهاوند مورد استفاده قرار گرفته است.
استفاده از 3660 تن آسفالت برای لکه گیری معابر سطح شهر نهاوند,سایت گرو,شهردار نهاوند

شاهین فرجی فر در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: نهضت آسفالت در حال حاضر در شهر نهاوند در حال اجراست و رسیدگی به مشکلات آسفالت در حداقل زمان ممکن برای مدیریت شهری امری بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال 94 بیش از 3660 تن آسفالت در سطح شهر نهاوند پخش‌شده که این میزان آسفالت در بلوارهای خلیج‌فارس، بلوار امام حسین، میدان مادر،  کفراش راه،  شهرک شهید حیدری و کوی دکتر حسابی ریخته شده و در نظر داریم با تأمین اعتبار دیگر محل‌ها را به ترتیب اولویت لکه‌گیری و آسفالت نماییم.

شهردار نهاوند بابیان اینکه اجرای پروژه‌های زیرساختی از سوی مدیریت شهری امری مهم اولویت‌دار تلقی می‌شود، افزود: رفع این مشکل با جلب رضایت شهروندی رابطه‌ای مستقیم دارد و مدیریت شهری نیز با توجه به وظیفه ذاتی سازمان در تأمین حداکثری نیازهای شهروندی در خصوص اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی تلاش و اهتمام ویژه‌ای دارد .

وی با تأکید بر استانداردسازی معابر و شريان‌های ارتباطی سطح شهر در سال جاری، مقوله آسفالت را از مهم‌ترین ارکان آن بیان کرد و خاطرنشان کرد: این مهم زمينه‌های تردد آسان و کاهش بار ترافيکی را ممکن می‌سازد ضمن آنکه باعث جلب رضایت شهروندان نهاوندی نیز می‌شود.

فرجی فر افزود: در حال حاضر نهضت آسفالت در شهرستان نهاوند در حال انجام است و شاهد ترمیم نوارهای حفاری و آسفالت کوچه‌ و معابر این شهر هستیم.

 وی در پایان میزان آسفالت پخش‌شده در معابر سطح شهر نهاوند در سال گذشته را به میزان 13/400 تن و متراژ 103000 مترمربع بیان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما