تازه های سایت

کد مطلب: 23131
19. ارديبهشت 1394 - 9:53
ششمین جشنواره استانی نمایشنامه‌خوانی در استان همدان برگزار شد و در پایان این جشنواره هنرمند نهاوندی بیشترین جوایز این جشنواره را کسب کرد.
 کسب جوایز جشنواره نمایشنامه خوانی استان همدان توسط هنرمند نهاوندی,سایت گرو,روح الله صالحی

به گزارش سایت گرو، همزمان با برگزاری مراسم اردیبهشت تئاتر ایران نفرات برتر ششمین جشنواره نمایشنامه خوانی در همدان معرفی شدند.

در بخش نمایشنامه خوانی، لوح تقدیر و جایزه نفر برتر را روح الله صالحی هنرمند نام آشنای نهاوندی برای نویسندگی نمایش "خون چند ضلعی" به خود اختصاص داد و سجاد طهماسبی و  سعید پورشعبانی برای نمایش "تنفس مصنوعی" در مقام دوم به صورت مشترک قرارگرفتند.

در ادامه اعلام نفرات برتر در آیین اختتامیه جشنواره نمیشنامه خوانی، فؤاد ابراهیمیان نویسنده "بانویی در دل" و مجید بهرامی نژاد نویسنده "بی حمال" به طور مشترک لوح سوم را دریافت کردند.

در بخش کارگردانی نیز فریبا یعقوب‌لو و محمد نظری به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند، میلاد زنگه سکوی دوم را به دست آورد و روح‌الله صالحی از نهاوند مقام نخست را کسب کرد.

" علیرضا خانلو" صحنه خوان برتر نمایش "یک یا دو" معرفی شد و در ادامه تقدیرها روح الله صالحی از نهاوند کارگردان اول این جشنواره بود که برای نمایش "خون چندضلعی" به رتبه اول دست یافت.

بیشتر جوایز در این بخش به نمایشنامه «خون چند ضلعی» نوشته روح‌الله صالحی از نهاوند تعلق گرفت.

در بخش بهترین بازیگر زن، نساء بخشی و مانا پوراسد برای نمایشنامه "خون چند ضلعی" به صورت مشترک در رده سوم، فریبا یعقوب‌لو و مریم والامقام نیز به طور مشترک در رده دوم و سمانه قصابانی در رده اول این بخش قرار گرفتند.

در بخش بهترین بازیگر مرد، سید مهرداد کاووس‌حسینی موفق به کسب مقام سوم، محمود غفاری مقام دوم و احمدرضا جلیلوند مقام اول شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما