تازه های سایت

کد مطلب: 23130
19. ارديبهشت 1394 - 9:20
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: برابر دستور مقام قضایی حکم ۷۴ شلاق تعزیری در خصوص مجرم سابقه دار در ملاء عام و در یکی از میادین این شهر اجرا شد.
شلاق بر پیکر مجرم سابقه‌دار نهاوندی در ملاء عام,سایت گرو
به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در خصوص شناسایی توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهر به ویژه نقاط آلوده مشخص شد فردی با هویت "ر.ط" دارای چندین فقره سابقه مشابه و اقدام مستمر به خرده فروشی مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان می‌کند. 
 
وی اظهار کرد: در پی کسب این اطلاعات اجرای ماموریت‌های انتظامی و اطلاعاتی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که در‌‌ نهایت متهم مورد نظر در حین توزیع مواد مخدر به همراه مقداری مواد دستگیر شد. 
 
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: بعد از دستگیری این متهم و معرفی وی به مرجع قضایی برابر دستور قضایی به علت تعدد و تکرار جرم و به استناد قانون مربوطه به ۷۴ ضربه شلاق تعزیری در ملاءعام و ۳ ونیم سال زندان محکوم شد. 
 
 اقبالیان تصریح کرد: پس از صدور حکم مرجع قضایی و مشخص شدن تاریخ و محل دقیق اجرای حکم در ‌‌نهایت روز گذشته با حضور قاضی پرونده همچنین تعدادی از مامورین این انتظامی حکم صادر شده در ملاء عام و در محل میدان پای قلعه این شهرستان اجرا شد. 
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت پرونده و اتهام متهم و بنا به دستور مقام قضایی منزل این متهم به مدت دو سال پلمپ و امتیازات آب و برق و گاز این منزل نیز با حضور نمایندگان ادارات مزبور قطع شد./باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

خدا پدرشون را بیامرزه.آفرین بر این قاضی، خدا خیرش دهد
البته یک دست صدا نداره.باید همه اینچنین برخورد کنند.
من ساکن نهاوند هستم تاآنجاکه من مطلع شدم ظاهرا خیلی لابی گری کرده بودنداین حکم اجرا نشود ولی قاضی باقاطعیت حکم را اجرا کرد. خیلی اجرای این حکم تاثیر داشت. دسترسی به موادمخدر در شهر نهاوند مثل نخودچی و کشمش است ما واقعا نگران جوانهایمان هستیم. اگربا این قاطعیت مثل همین مورد برخورد شود مواد فروشها و قاچاقچیها حساب کار خودشون را میکنند وبساطشون جمع میکنند.

دیدگاه شما