تازه های سایت

کد مطلب: 23118
16. ارديبهشت 1394 - 15:11
امام جمعه نهاوند گفت: مربیان عقیدتی و سیاسی مروجان فرهنگ ناب اسلامی و معنویت در جامعه هستند.
امام جمعه نهاوند,سایت گرو

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه اثرگذاری برنامه‌ها نیازمند فرهنگسازی است، اظهار کرد: نقش مربیان عقیدتی و سیاسی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نواندیش همانند نقش معلم در اجتماع است.

وی با بیان اینکه مربیان عقیدتی و سیاسی با افکار و اندیشه‌های جوانان سروکار دارند، ادامه داد: باید معنویت و دینداری را در برنامه‌های آموزشی آنها گنجاند.

امام جمعه نهاوند شهید مطهری را بهترین الگو برای معرفی به نسل نواندیش و جوان کشور دانست و گفت: بدون شک آثار ارزشمند شهید مطهری برای همه نسل‌ها و سنین تازگی و جذابیت دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه آثار، افکار و اندیشه‌های شهیدمطهری آن چنان که باید؛ به نسل جوان معرفی نشده است، ادامه داد: مسئولان مربوطه باید هرچه زودتر نسبت به رفع این نقیصه اقدام کنند.

مغیثی افرادی همچون شهیدان مطهری و مفتح را سرمایه‌های معنوی و همیشه جاوید کشور خواند و گفت: قدرشناسی از زحمات آنها در گرو معرفی آثار این بزرگان به نسل نواندیش و جوان کشور است.

فرمانده سپاه نهاوند در ادامه سخنانش نیز از اجرای بیش از 20 برنامه مختلف در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نهاوند خبر داد.

کامران کریمی اظهار کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین در مساجد شهر و روستاها توسط پایگاه‌های بسیج و معرفی آثار و اندیشه‌های بزرگان انقلاب از جمله شهیدمطهری توانسته، نسل جوان را با خدمات ارزشمند آن‌ها آشنا کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما