تازه های سایت

کد مطلب: 23109
10. ارديبهشت 1394 - 11:11
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: سال گذشته، سه هزا ر و ۶۶۷ نفر برای دریافت وام ازدواج به بانک های شهرستان معرفی شده اند که از این تعداد سه هزار و ۷۲ نفر وام ازدواج دریافت کردند.
3072 نهاوندی موفق به دریافت وام ازدواج شدند

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: جمعیت جوان می تواند قدرت یک کشور برای توسعه و پیشرفت  را بالا ببرد و اگر به آنها بی توجه باشیم تبدیل به اعتیاد و خشونت جوانان می شود.

وی اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان در سال گذشته پنج جلسه با ۴۹ مصوبه برگزار کرد که ۴۴ مصوبه آن اجرایی شده است.

فرماندار نهاوند از برگزاری ۱۳۶ ازدواج آسان و اعزام ۲۰۰ زوج جوان نهاوندی به مشهد مقدس خبر داد و گفت: سال گذشته، سه هزارو  ۶۶۷ نفر برای دریافت وام ازدواج به بانک های شهرستان معرفی  شده اند که از این تعداد سه هزار و  ۷۲ نفر با اعتبار بیش از ۹ میلیارد تومان موفق به دریافت وام ازدواج شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس  آمار اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تعداد ۴۹۵ نفر در سال گذشته برای اشتغال ثبت نام کرده اند که از این تعداد برای ۲۰۳ نفر ایجاد اشتغال شده است، اظهار داشت: روند ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان نهاوند رو به بهبود است.

 عبدالملکی بیان داشت: با توجه به اینکه جوانان ارزشمند ترین سرمایه های جامعه هستند حفظ و حراست از آنها از اهداف متولیان جامعه است در همین راستا یکی از اولویت های ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در سال جاری  توجه ویژه به ظرفیت های بالای جوانان است.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه ها افزایش تعداد سمن های جوانان در سطح شهرستان همراه با توانمند سازی آنها است و همچنین برنامه های منظم و دقیق در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده داریم که مرحله به مرحله این برنامه ها  عملی و اجرایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: مشخص کردن جوانان نخبه و فعال در حوزه های مختلف و انتخاب برترین ها و ساماندهی اوقات فراغت جوانان با توجه به در پیش بودن  تعطبلات تابستانی  از دیگر برنامه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما