تازه های سایت

کد مطلب: 23104
8. ارديبهشت 1394 - 9:43
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: رزمایش تاکتیکی" الی بیت المقدس" با حضور سه گردان تاکتیکی پایان هفته جاری به مدت دو روز در پادگان قدس نهاوند برگزار می شود.
رزمایش "الی بیت‌المقدس" با حضور سه گردان تاکتیکی از بسیجیان شهرستان نهاوند برگزار می شود

سرهنگ کامران کریمی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: بسیجیان باید همواره آماده باشند و با بصیرت مثال زدنی خود پیرو ولایت فقیه باشند و مانند همیشه در خط مقدم خنثی سازی توطئه های دشمنان قرار بگیرند.

 وی اظهار کرد: به همین منظور رزمایش الی بیت المقدس با حضور نیروهای بسیجی گردان های بیت المقدس شهرستان نهاوند، روز پنج شنبه در پادگان قدس نهاوند آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

 فرمانده سپاه نهاوند افزود: سه گردان بیت المقدس حوزه‌های مقاومت بسیج حضرت رسول (ص)، شهید همت شعبان و شهید سلگی شهر فیروزان برگزار کننده رزمایش در نهاوند می باشند که به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این رزمایش جلسات توجیهی با حضور بسیجیان و مسئولان حوزه ها و گردانها برگزارشده است.

وی گفت: این رزمایش با هدف مقابله با تهاجم نظامی دشمن، حفاظت از مکان های حیاتی و امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه انجام می شود.

کریمی اظهار کرد: برنامه ریزی رزمایش به گونه ای است که بسیجیان در این رزمایش ضمن آموزش های تئوری و عقیدتی سیاسی، توان رزمی و دفاعی خود را نیز محک می زنند.

وی بیان داشت: از جمله مهمترین بخش‌های رزمایش دفاع از کوی و برزن، عملیات امداد ونجات و  پدافند دور تا دور شهرستان است که بسیجیان برای اجرای این ماموریت ها کاملا توجیه شده اند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: هر گردان بیت المقدس 20 نفر ارکان اصلی دارد که از9 دسته حلقه صالحین بسیج پایگاه ها تشکیل شده است و در مجموع تعداد هر گردان 234 نفر است.

وی گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نظامی، اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی، تشکیل حلقه های صالحین و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه های این رزمایش است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما