تازه های سایت

کد مطلب: 23064
25. فروردين 1394 - 9:26
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی یک موفقیت حاصل می شود این موفقیت به نام همدان خواهد بود و فرقی نمی‌کند توسط ورزشکاران ملایر، نهاوند، رزن یا سایر شهرستان‌ها بدست آمده باشد.
مصطفی جوکار

به گزارش سایت گرو، مسعود مصطفی‌جوکار با اشاره به موفقیت تیم ملی کشتی آزاد در خاک آمریکا، اظهار کرد: ابتدا باید دست‌مریزاد گفت به کشتی‌گیران باغیرت تیم ملی که در این چند کشتی کارهایی کردند در حد کارستان و مایه مباهات مردم شدند. تیم ملی از هر نظر در این رقابت معتبر عالی بود و با درایت رئیس فدراسیون و اعضای کادرفنی تیم ملی از نظر فنی بدون نقص و کاستی راهی آمریکا شد.

وی اظهار کرد: این افتخار دلچسب را به سرمربی تیم ملی و تک تک مردم ورزش دوست ایران تبریک می‌گویم. برافراشته شدن پرچم مقدس ایران در آمریکا سبب شد تا لحظاتی شیرین در اذهان ثبت شود.
 
مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه موفقیت میثم مصطفی‌جوکار، موفقیت ملایر، همدان و کشورمان محسوب می‌شود، اعلام کرد: یک بار برای همیشه درخصوص مساله‌ای صحبت می‌کنم که همیشه برای من و میثم حاشیه‌ساز بوده است. ما اهل ملایر هستیم و ملایر جزئی از استان همدان به شمار می‌رود. اینکه خیلی‌ها می‌گویند ما خود را تافته جدا بافته می‌دانیم را به شدت تکذیب می کنم. وقتی یک موفقیت حاصل می شود این موفقیت به نام همدان خواهد بود و فرقی نمی‌کند توسط ورزشکاران ملایر، نهاوند، رزن یا سایر شهرستان‌ها بدست آمده باشد.

وی در همین‌باره ادامه داد: میثم در حال حاضر در صدر افتخارآفرینان ورزش استان قرار دارد و نباید با چنین مباحثی موفقیت‌های او را زیر سوال ببریم. موفقیت‌های بین‌المللی او به نام استان و کشور عزیزمان تمام می‌شود.

مربی تیم ملی یادآور شد: حرف اصلی من با مسئولان همدانی است. همیشه گفته‌ام انتظار دارم شهرستان‌هایی مثل نهاوند و ملایر نیز به اندازه‌ای دیده شوند که مرکز استان حمایت می‌شود و در این میان تبعیضی وجود نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید در حمایت از ورزش اول مملکت بازنگری شود، تاکید کرد: تا دیروز خبری از مسئولان ورزشی نبود و هیچکس از کشتی گیران نمی‌پرسید که وضعیتتان قبل از اعزام چگونه است؟ حالا که قهرمان شده‌ایم همه پیدایشان شد. کمیته ملی المپیک پیام تبریک صادر می‌کند و این افتخار را تبریک می‌گوید!

مصطفی‌جوکار با بیان اینکه حمایت‌ها از فوتبال زیاد است، خاطرنشان کرد: کشتی اسما ورزش اول مملکت به شمار می‌رود نه رسما! باید یک بازنگری در حمایت‌ها از این ورزش صورت پذیرد تا ورزشکاران رشته ای که همیشه افتخارآفرین بوده و مردم را شاد کرده، دلگرم باشند.

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن درخصوص عملکرد برادر خود میثم مصطفی‌جوکار در جام جهانی آمریکا هم گفت: میثم برخلاف مصدومیتی که قبل از بازی‌ها داشت نمایش خیره کننده‌ای داشت و خوشحالم که دوباره پاسخ اعتماد کادرفنی را داد. او حالا فاصله زیادی با رقبای داخلی و خارجی دارد و در دو سال باقی‌مانده از زندگی ورزشی خود می‌تواند مدال جهانی و المپیک را به گردن آویخته و نتیجه زحمات چندین ساله خود را بگیرد.

مصطفی‌جوکار در پایان با بیان اینکه امیدوارم مسئولان استان ملی‌گرا فکر کنند، تاکید کرد: انتظار دارم حالا که میثم همراه با تیم ملی قهرمان شده استاندار همدان، شهردار ملایر و مسئولان دستگاه ورزش حمایت‌های بهتری از وی انجام دهند تا او با انگیزه بیشتر در اندیشه کسب عنوان قهرمانی در بازی های جهانی و المپیک باشد. همیشه حمایت در اهدای سکه خلاصه نمی‌شود، مهم ارزشی است که مسئولان به ورزشکاران قائل می‌شوند و با حمایت‌های معنوی قهرمانان را دلگرم می‌کنند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما