تازه های سایت

کد مطلب: 23063
25. فروردين 1394 - 9:17
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر در نهاوند 45 نفر معتاد دستگیر شدند.
سرهنگ اقبالیان

 

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان گفت: مجموعه انتظامی شهرستان نهاوند با اتخاذ تدابیر عملیاتی و انتظامی در سال جدید اقدام به تدوین و اجرای طرح‌های ضربتی مختلف از جمله پاکسازی نقاط آلوده همچنین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان کرده است.

وی اظهار کرد: قبل از اجرای این طرح‌های انتظامی اقدامات گسترده اطلاعاتی انجام شد و پس از احراز اشرافیت اطلاعاتی اجرای این طرح‌ها به صورت منسجم و با بکارگیری عوامل اجرایی با اقتدار کامل در دستور کار و اقدام قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 45 نفر معتاد خبر داد و افزود: اجرای مستمر و معطوف به کیفیت این طرح‌ها در سال جاری با قوت و اقتدار در دستور کار پلیس نهاوند قرار داشته است.

وی گفت: این طرح‌ها با اولویت‌بخشی به موضوع مبارزه با توزیع‌‎کنندگان مواد مخدر در نقاط مختلف شهر اجرا شد.

اقبالیان عنوان کرد: از آن جایی که طرح‌ها بر پایه تدابیر راهبردی و اطلاعات دقیق اجرایی شده بود، لذا نتایج مطلوبی نیز در پی داشت.

وی افزود: از مهمترین نتایج به دست آمده در طرح‌های مورد بحث طی هفته جاری، کشف دو کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری چندین نفر توزیع‌کننده مواد مخدر بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: برخورد بی‌امان با متخلفان و ناامن‌کنندگان سطح جامعه همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

به نظر من گرفتن چند تا معتاد که فقط مصرف کننده هستند و بعد چند روز آزادشون می کنند کار زیاد مهمی نیست اگه راست میگم سراغ سرشاخه های اصلی که وارد کننده و توزیع کننده هستند برن

دیدگاه شما