تازه های سایت

کد مطلب: 23060
24. فروردين 1394 - 9:26
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: صحبت های مقام معظم رهبری در مورد مسایل هسته ای و تحولات یمن حجت را برای همگان تمام و خیلی از مسایل را به صورت شفاف و روشن مشخص کرد.
سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع هسته ای حجت را بر همگان تمام کرد

حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: امروز با توجه به اعتماد و حمایتی که مقام معظم رهبری و مردم از مذاکره کنندگان دارند از آن ها انتظار می رود دغدغه های رهبر انقلاب را در مسئله فناوری های هسته ای تامین و برطرف کنند.

وی اظهار کرد: باید مذاکرات طوری باشد که در آن عزت، پیشرفت و اقتدار ایران حفظ شود و پیروزی ایران را در مذاکره با حفظ عزت و موفقیت در دانش هسته ای به دنبال داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: امیدواریم تیم مذاکره کننده با این پشتوانه‌ای که امروز از طریق فرمایشات مقام معظم رهبری و ملت ایران برای آنها مشخص شده بتوانند دستاوردهای مذاکرات را به طور کامل تامین کنند.

وی گفت: هدف ما استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است و به هیچ صورت برنامه هستهه ای ما به دنبال شیوه های خطر آفرینی که خود آنها دارند و استفاده کرده اند، نمی رود اما بخاطر محدود کردن این دانش استراتژیک، به شدت ایران را تحت فشار می گذارند.

گروسی عنوان کرد: طبق فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری  ملت، دولت وهمه باید از دستاورد های هسته ای حمایت کنند و این حق مسلم ایران است و کسی هم حق ندارد این حق را نادیده بگیرد.

وی درپایان بیان داشت: ایران در تمام مراحل به دست آوردن صنعت هسته ای رفتاری بر خلاف قوانین بین المللی انجام نداد و به جهانیان نشان داد بدون تکیه به آمریکا و قدرت های جهانی حتی در حال تحریم و فشار می توان به پیشرفت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما