تازه های سایت

کد مطلب: 23051
20. فروردين 1394 - 16:06
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: اعتبارات عمرانی دستگاه های اجرایی شهرستان نهاوند در سال گذشته به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.
تخصیص 100 درصدی اعتبارات سال گذشته نهاوند

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در شورای اداری شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری نهاوند اظهار داشت: اعتبارات عمرانی که در سال گذشته برای دستگاه های اجرایی شهرستان نهاوند مصوب شده به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یافته و تمام پروژه های در حال احداث باید تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی گفت: در سال جدید در حوزه گردشگری بیشترین تمرکز و سرمایه گذاری در سراب گیان انجام می شود و با توجه به احداث سد گرین در سراب گاماسیاب امکانات و زیرساخت های موجود این سراب به صورت حداقلی حفظ خواهد شد.

فرماندار نهاوند افزود: نقشه مسقف شدن بازار سنتی نهاوند توسط کارشناسان مربوطه تهیه و آماده شده و شهرداری نهاوند باید تا قبل از شروع تیرماه عملیات اجرایی مسقف شدن بازار سنتی نهاوند را بر اساس طرح تهیه شده آغاز کند.

وی عنوان کرد: در سال جاری هیچ گونه محدودیت اعتبار عمرانی در شهرستان نهاوند نخواهیم داشت و برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه نهاوند هیچ گونه مانع و کمبودی وجود ندارد و برای تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری تمام امکانات و زیر ساخت های لازم مهیا و فراهم شده است.

 عبدالملکی بیان داشت: در سال جدید عملیات اجرایی احداث کارخانه بتون سبک با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان در منطقه کله خان نهاوند آغاز و با احداث این کارخانه در زمینه اشتغال و صنعت نهاوند تحول بزرگی انجام می شود.

وی از افزایش ۵۳ درصدی مسافران و گردشگران به شهرستان نهاوند در ایام نوروز امسال به نهاوند خبر داد وگفت: امسال شهرستان نهاوند بعد از همدان بیشترین جذب گردشگر و توریست و مهمان را داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما