تازه های سایت

کد مطلب: 23035
15. فروردين 1394 - 1:36
نمازگزاران نهاوندی پس از اقامه نماز جمعه این هفته با شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم بی دفاع یمن، انزجار خود را از اعمال وحشیانه رژیم آل خلیفه عربستان اعلام داشتند.
نماز جمعه

به گزارش سایت گرو، در پایان نماز جمعه شهر نهاوند، نمازگزاران و مردم مومن و انقلابی نهاوند با برپایی راهپیمایی از مصلی نماز جمعه تا چهار راه معلم ضمن حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم یمن با شعارهای مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمله نظامی آل سعود و جنایات وحشیانه عربستان با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان  در یمن را محکوم  و خواستار برخورد قاطع و محکومیت این عمل توسط سازمان ملل و نهادهای بین المللی شدند

نمازگزاران در این مراسم اعلام نمودند که مردم یمن هیچگاه تنها نبوده و مردم ایران همواره در کنار آنها هستند و به آنها کمک خواهند نمود.

در این مراسم امام جمعه نهاوند گفت: برگزاری راهپیمایی محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به یمن باعث دلگرمی مردم یمن برای دفاع از تمامیت ارضی کشور خود و مقاومت بر روی اصول و ارزش های اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا ادامه داد: باید توجه داشت که حمله نظامی عربستان سعودی به یمن با حمایت آمریکا و برخی کشورهای عربی صورت می پذیرد و این ننگ تاریخی بر پیشانی تمامی متحدان آل سعود برای همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما