تازه های سایت

کد مطلب: 23034
15. فروردين 1394 - 1:29
امام جمعه نهاوند گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با حرکت در چارچوب منافع ملی تاکنون توانسته از حقانیت هسته ای ایران دفاع کرده و دشمن را وادار به پذیرش حقوق هسته ای کشورمان نماید.
امام جمعه نهاوند:

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان این مطلب در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: پس از ماهها مذاکره سرانجام دیشب بیانیه ای صادر شد که اگر چه معنی آن توافق کامل نیست اما امید است در دو سه ماه آینده به توافقاتی برسیم که منافع مردم و کشور در آن لحاظ شود.

وی با بیان اینکه ما از اول هم گفته بودیم که به دنبال بمب اتم نیستیم افزود: در جریان این مذاکرات دشمن اعتراف کرده که غنی سازی حق ماست و باید در ایران انجام شود.

وی تصریح کرد: این مساله تائید مواضع ایران بوده و در واقع نوعی پیروزی برای ماست که بر اثر ایستادگی و مقاومت ملت و دولت بدست آمده است.

امام جمعه نهاوند، ایران پیشرفته را مدیون ایستادگی مردم در مقابل سختیها عنوان کرد و گفت: مردم در برابر تحریمها شرایط سختی را تحمل نموده و حتی به نیازهای اولیه شان دست پیدا نکردند و اعتراضی نداشتند.

حجت الاسلام مغیثی نیا تصریح کرد: امروز این مقاومت نتیجه داده و ثمره آن که امنیت و عزت و اقتدار کشور است به بار نشسته است.

وی با بیان اینکه دشمن در مذاکرات منافع خودش را دنبال نموده نه منافع ما را افزود: دشمن در جریان مذاکرات منافع ما را در نظر نگرفته بلکه آنها به دنبال منافع خودشان بوده اند زیرا آنها می دانستند که تحریمها تاثیری روی مردم ما نگذاشته است لذا آنها به مذاکره وادار شدند.

وی رژیم صهیونیستی را تنها مخالف مذاکرات خواند و گفت: آن کسی که در جریان مذاکرات از همه ناراحت تر است رژیم صهیونیستی است زیرا آنها فکر می کنند که امنیتشان به خطر خواهد افتاد در حالیکه چیزی که امنیت اسرائیل را به خطر می اندازد موشکهای حزب الله است و ربطی به جریان هسته ای ایران ندارد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به نامگذاری سال جدید افزود: هم دولتمردان و هم مردم باید بدانند که منافع دنیا و آخرتشان عمل به دستورات الهی و حفظ ارزشهاست لذا اگر ما جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام الهی حفظ کنیم قطعا از برکات آن بهره مند خواهیم شد.

مغیثی با اشاره به حملات اخیر عربستان به کشور یمن نیز گفت: رژیم آل خلیفه با حمله به مردم بی دفاع یمن مرتکب جنایتی شده که هدف آن تحت فشار قرار دادن مسلمانان می باشد.

وی افزود: مگر رژیم صهوینیستی از کودک کشی و نسل کشی مردم مسلمان غزه سودی عایدش شد که رژیم وهابی آل خلیفه بخواهد با حمله به مردم منفعتی را بدست آورد.

وی گفت: امروز جبهه کفر و نفاق متشکل از آمریکا، صهیونیسم، عربستان و دست پروردگان آنان مانند داعش و طالبان در یک جبهه قرار دارند تا اسلام اصیل را تضعیف نموده و امنیت اسرائیل را تامین نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما