تازه های سایت

کد مطلب: 23025
9. فروردين 1394 - 9:54
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: 250 تیم فوتبال روستایی و محلات در جام نوروزی گرامیداشت شهدای ورزشکار نهاوند در 4 بخش شرکت دارند.
250 تیم فوتبال روستایی در جام نوروزی نهاوند شرکت دارند

سعید کولیوند در گفتگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در مسابقات فوتبال جام نوروزی گرامیداشت یاد و خاطره 850 شهید شهرستان نهاوند و شهدای ورزشکار که به‌طور همزمان در سطح بخش‌های گیان، برزول، مرکزی، فیروزان و شهر نهاوند و روستا مرکزها به شکل دوره‌ای و حذفی برگزار می‌شود 250 تیم شرکت دارند.

وی اظهار کرد: در این مسابقات که زیر نظر هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود 250 تیم با بیش از 5000 ورزشکار که شامل بازیکن، مربی، سرمربی، سرپرست مسابقات، داور و کمک داور هستند به مدت 26 روز از 28 اسفندماه تا 25 فروردین‌ماه مسابقات فوتبال خود را به‌صورت دوره‌ای و حذفی برگزار می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در این دوره از مسابقات که بیشتر تیم ها روستایی هستند از استان‌های هم‌جوار لرستان و کرمانشاه و شهرستان‌های بروجرد، ملایر، تویسرکان، نورآباد والشتر با تیم‌های قدرتمندی در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند که در هر محله و بخش به تیم‌های اول تا سوم جوایزی اهداء می‌گردد.

کولیوند بیان کرد: به رئیس هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی و سرپرستان مسابقات گفته‌ایم که باید تیم‌ها بیمه ورزشی داشته باشند و برای حفظ نظم و امنیت و جلوگیری از حادثه از نیروی انتظامی، بسیج و هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی کمک بگیرند تا برای تیم‌های میهمان و میزبان مشکلی پیش نیاید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند عنوان کرد: این مسابقات در هرروز بانام یک شهید ورزشکار برگزار می‌شود و در پایان مسابقات نیز از تیم‌های اخلاق به نحو شایسته‌ای تقدیر می‌شود همچنین تیم‌های برنده در هر منطقه به همراه بهترین بازیکنان شناسایی‌شده و درمجموع پس از مسابقات انتخابی به‌عنوان تیم شهرستان جهت حضور در مسابقات روستایی استان و کشوری معرفی می‌شوند.

وی گفت: در چند سال اخیر این مسابقات با نظم خوبی برگزار شد و بازیکنان بزرگی از نهاوند مانند روزبهانی، مهدی کیانی، شهید نادری و شهید پیرزادی و سلگی و علی بخشی و ده ها فوتبالیست دیگر به باشگاه‌های کشور و دیگر استان‌ها معرفی شدندکه هدف از برگزاری این مسابقات پر کردن اوقات فراغت جوانان و جلوگیری از گرایش آنها به سمت مواد مخدر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاونداظهارکرد: در حال حاضر هدف ما از برگزاری این مسابقات شناساندن استعدادهای ورزشی روستای به استان و کشور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پهلوانی و ایجاد جاذبه گردشگری ورزشی در بین مناطق مختلف روستایی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما