تازه های سایت

کد مطلب: 23019
7. فروردين 1394 - 21:22
امام‌جمعه نهاوند گفت: عربستان سعودی که خود را حامی مسلمانان می‌داند با تجاوز آشکار به یمن نشان داد که نمی‌خواهد انقلاب مردم یمن به نتیجه برسد.
نهاوند

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند ضمن تبریک سال جدید به نمازگزاران و تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) اظهار داشت: عربستان سعودی که در چند سال اخیر با کمک مالی و لجستیکی تروریست‌ها و اعزام آنها به سوریه و عراق و سرکوب شیعیان بحرین در راستای اقدامات اسلام‌ستیزی آمریکا، انگلیس و اسرائیل قدم برمی‌دارد با حمله به کشور یمن هدفی جز سرکوب انقلاب این مردم ندارد.

وی گفت: این تجاوز آشکار عربستان سعودی و ده کشور دیگر که با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل انجام شد نقض آشکار حاکمیت یک کشور برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی و سازمان ملل متحد است اما عجیب‌تر این‌که خود سازمان ملل سکوت اختیار کرده و فقط نظاره‌گر کشتار مردم و تخریب زیربنای حیاتی این کشور است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: ارتش یمن و شیعیان حوثی شکست عربستان و هم پیمانانش در عراق و سوریه را تکمیل می‌کنند زیرا این کشورهای متجاوز نمی‌خواهند مردم بر اساس اراده خود کشورشان را اداره کنند.

مغیثی اظهار کرد: مذاکرات هسته‌ای به نقطه بسیار حساسی رسیده است که آمریکا و اسرائیل با کارشکنی‌های خود می‌خواهند در روند این مذاکرات وقفه ایجاد کنند و باید بدانند که ملت بزرگ ایران با وحدت و همدلی مسئولان تصمیم خود را گرفته است و چه این توافقات به نتیجه برسد و چه نرسد هیچ تأثیری در سرنوشت ما ندارد.

وی بیان کرد: ما زیر بار زورگویی‌های آمریکا نمی‌رویم و آنها دست از توطئه و خیانت به ملت ایران بر نمی‌دارند و این نشان می‌دهد ملت ایران هیچ‌وقت به شیطان بزرگ اطمینان ندارد.

امام‌جمعه نهاوند گفت: همه ما مردم و مسئولان باید به تحقق شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری شده است پایبند باشیم و برای رفع مشکلات کشور تلاش کنیم./تسنیم

 انتهای پیام/

دیدگاه شما