تازه های سایت

کد مطلب: 23018
6. فروردين 1394 - 12:51
نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عوامل تحقق شعار سال 94 همگرایی و همسو کردن همه تلاش ها در دولت و مجلس است.
همسویی و همگرایی مجلس با دولت عامل موثر در تحقق شعار سال/ اظهارات مشاور رئیس جمهور بهانه هایی به دست دشمنان داد

علی‌اصغر زارعی در حاشیه برگزاری یادواره 130 شهید شهر برزول نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: یکی از مهم‌ترین شعارهای مقام معظم رهبری در سال قبل فرهنگ و اقتصاد بود که به نظر من آن‌طوری که ایشان مدنظرشان بود محقق نشد و در این دو بخش نواقصی داشتیم.

وی  با اشاره به نام‌گذاری سال 94 از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی اظهار کرد: یکی از عوامل مؤثر در تحقق این شعار در شرایط فعلی و منطقه‌ای که ما قرار داریم تعامل درست بین دولت، ملت وهمسو و هم‌جهت کردن همه کوشش‌ها در مجلس و دولت است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: انشا الله با شروع کار مجلس یک توافق جمعی داشته باشیم تا همه نمایندگان با تعامل با دولت و قوه قضاییه به‌عنوان نمونه‌ای از ملت بتوانیم برای تحقق شعارهای مدنظر مقام معظم رهبری ازجمله بحث اقتصاد مقاومتی و اعتلای فرهنگ که در این دو مورد نقطه‌ضعف جدی داریم و با برطرف شدن این‌ها فضای بهتری را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم.

وی گفت: هم در بعد اقتصاد مقاومتی و هم در بعد فرهنگ یکی از عواملی که می‌تواند توفیقات ما را در این عرصه بیشتر کند تعامل، همدلی و هم‌زبانی بین ملت و دولت است که اگر این اتفاق بیفتد و بتوانیم مشکلات خود را در بحث اقتصاد و معیشت مردم و بحث فرهنگ کاهش بدهیم کشور روبه‌پیشرفت خواهد گذاشت.

زارعی بیان داشت: مجلس مبنا را بر این گذاشته تا بتوانیم با قوه مجریه و قضائیه و سایر مسئولین همسویی و همگرایی داشته باشیم و فعالیت‌ها را جهت بدهیم تا در عرصه اقتصاد و فرهنگ توفیقات را افزایش بدهیم و در بحث مذاکره هم بتوانیم قدم‌های مثبتی برداریم .

وی در ارتباط با سخنان چند روز گذشته مشاور رئیس‌جمهور در مورد تحولات منطقه عنوان کرد: افراد و شخصیت‌های مختلف در موقعیت‌ها و موضع‌گیری‌های مختلف دقت لازم را داشته باشند تا خدایی نکرده به راهبردهای کلان کشور لطمه‌ای وارد نشود و دیدگاه مجلس در این مورد مبتنی بر تذکر است.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه  ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که حساسیت‌ها به‌شدت بالاست و اظهاراتی که از طرف مشاور آقای رئیس‌جمهور مطرح شد هزینه‌هایی ایجاد کرد و بهانه‌هایی به دست دشمنان داد، که باید در این زمینه دقت عمل بیشتری انجام می‌گرفت.

وی گفت: ما هم در مجلس با توجه به نام‌گذاری سال از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر دولت و ملت؛ همدلی و هم‌زبانی فکر کنم در این مرحله یک تذکر کافی باشد تا اگر خدایی نکرده ادامه پیدا کرد اقدامات جدی‌تری انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما