تازه های سایت

کد مطلب: 23011
2. فروردين 1394 - 23:57
مدیر اداره بهزیستی نهاوند گفت: از ۲۲ اسفند تا ۴ فروردین یک هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی سبد کالای نوروزی را دریافت می‌کنند.
توزیع 1000 سبد کالای نوروزی بین خانواده های نیازمند نهاوندی

به گزارش سایت گرو، آیت صالحی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن سال جدید و باهدف کمک به مددجویان و خانواده‌های بی‌بضاعت و بد سرپرست توسط اداره بهزیستی شهرستان نهاوند و افراد خیر 800 سبد کالا به ارزش 800 میلیون ریال توزیع شد.

وی گفت: کار توزیع این سبد کالا تا 4 فروردین ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 1000 خانوار واجد شرایط مددجو و بی‌بضاعت سبد کالا نوروزی را دریافت کنند.

مدیر بهزیستی نهاوند افزود: این سبد کالای نوروزی که شامل گوشت، ماکارونی، چای، برنج، روغن، قند و پنیر است که با مشارکت خیران نهاوند و به همت واحد مشارکت‌های بهزیستی به 800 خانوار تحت پوشش بهزیستی اهدا شد.

وی اظهار داشت: در سال 93 با مشارکت این اداره و مجمع خیران ازدواج 160 زوج نهاوندی به شیوه ازدواج آسان برگرفته از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) زندگی مشترک خود را آغاز کردند که توسط این مجمع به آنها هدایای شامل سفر به مشهد مقدس و سکه طلا اهدا شد.

صالحی بیان کرد: برای جلب حمایت‌های مادی و معنوی خیران به افراد بی‌بضاعت و در راستای ترویج ازدواج آسان همایشی برگزار شد که در این همایش بیش از 250 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.

مدیر اداره بهزیستی نهاوند گفت: برای انجام ازدواج آسان پایین بودن مهریه زوجین به‌طوری‌که مهریه آنها باید زیر 14 سکه باشد مورد نظر این حوزه برای حمایت است که تاکنون استقبال بسیار خوبی از این طرح‌ انجام گرفته است.

وی افزود: طرح حمایتی بهزیستی و مجمع خیران ازدواج آسان نهاوند شامل اهدای سکه و سه قلم کالای اصلی جهیزیه به زوجین و مسافرت به مدت یک هفته به‌صورت رایگان به مشهد مقدس است که تاکنون خیران نهاوندی مقیم تهران و مشهد بیش از 480 میلیون تومان ریال صرف امور ازدواج آسان کرده‌اند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما