تازه های سایت

کد مطلب: 23001
27. اسفند 1393 - 8:58
فرماندار نهاوند گفت: در نوروز امسال برای نخستین بار برنامه های متفاوتی در نهاوند اجرا می شود که می تواند شور و نشاط بیشتری را در بین گردشگران و مسافران نوروزی به وجود آورد.
شهرستان نهاوند با اجرای ویژه برنامه هایی به استقبال گردشگران نوروزی می رود

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در آیین تجلیل از دانش آموزان مدال آور نهاوند در مسابقات ورزشی استانی و کشوری در سالن ورزشی تختی نهاوند گفت: امسال برای نخستین بار در چند منطقه نهاوند سفره های هفت سین در شکل های متنوع برپا می شود که چهره زیبایی به شهر نهاوند می دهد.

وی افزود: همچنین در ایان نوروز دو سیاه چادر عشایری در این شهر برپا می شود که ضمن ارایه محصولات تولیدی عشایر پخت نان نیز به صورت سنتی در این چادرها انجام می شود.

فرماندار نهاوند همچنین گفت: پیست اسب سواری نهاوند در ایام تعطیلات نوروزی برای استفاده مسافران باز است و گردشگری با اسب نیز برقرار خواهد بود.

وی به همزمان بودن نوروز امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: برای گرامیداشت ایام شهادت بانوی دو عالم و ایام فاطمیه دوم ویژه برنامه هایی در سطح شهرستان انجام می شود .

عبدالملکی همچنین در خصوص آغاز مراحل اجرایی یکی از بزرگترین پروژه های تولیدی در نهاوند گفت: با پیگیری های به عمل آمده کار تملک زمین کارخانه تولید بتون سبک گازی با یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار و با ظرفیت اشتغالزایی 400 نفر انجام شده که دیوار کشی آن به زودی آغاز می شود و کلنگ احداث آن نیز در سال آتی بر زمین زده می شود.

در این آیین بیش از 150 نفر از دارندگان مقام های اول تا سوم مسابقات ورزشی استان و کشور و همچنین مربیان تربیت بدنی و مدیران مدارس نهاوند تجلیل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما