تازه های سایت

کد مطلب: 22991
24. اسفند 1393 - 9:03
فرماندار شهرستان نهاوند از برپايي دو بازارچه عرضه صنايع دستی و سوغات نهاوند در مبادی ورودی و خروجی شهر نهاوند در ایام نوروز خبر داد.
برپایی دو بازارچه عرضه صنایع دستی و سوغات نهاوند درایام نوروز

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی درجلسه ستاد تسهیلات سفر های نوروزی گفت: شهرستان نهاوند از ظرفيت های گردشگری، تاريخی و طبيعی ويژه ای برخوردار است که اين ظرفيت ها موجب جذب مسافران در ايام تعطيلات نوروزی مي شود لذا بايد محيط شهري را به گونه ای شايسته برای ميزبانی از مسافران آماده سازيم.

وی اظهار کرد: اين شهرستان در فصل ييلاق پذيرای عشاير جنوب کشور است لذا بايد در ايام نوروز امسال دو سياه چادر عشايری در ورودی های شهر نهاوند برپا شود و محصولات و توليدات دامی آنان در معرض ديد گردشگران نوروزي قرار گيرد. 

فرماندار نهاونداز برپايی دو بازارچه عرضه صنايع دستی و سوغات نهاوند در مبادی ورود و خروج شهر نهاوند خبر داد و گفت: برپايی بازارچه صنايع دستی و سوغات نهاوند با هماهنگي ميراث فرهنگي و ساير ادارات مربوطه مي تواند معرف شهرستان و ظرفيت هاي ويژه آن باشد.

وي افزود: زيباسازی مبلمان شهری از مهمترين عوامل تاثير گذار در ايجاد نشاط در جامعه است لذا ادارات شهرستان بايد در امر زيبا سازی پيشقدم شوند تا ساير شهروندان نيز در اين زمينه به ياری مسوولان بيايند.

عبدالملکی خطاب به مسئولان ادارات تاکيد کرد: تا قبل از پايان سال جاری نسبت به رنگ آميزی محوطه های درونی و بيرونی ساختمان های اداری اقدام کنند و ساختمان هايی نيز که در منظر عمومی قرار دارند توسط شهرداری رنگ آميزی شوند.

وی بر آماده سازی دستگاه های عابر بانک برای ايام نوروز تاکيد کرد و گفت: برخي عابر بانک ها از هم اکنون با مشکل مواجه هستند لذا بانک ها با توجه به حجم تبادل پول در ايام نوروز لازم است که نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کرده و شرايط رفاه و آسايش مردم در اين ايام را فراهم کنند.

فرماندار نهاوند خواستار افزايش تعداد کشيک نانوايی ها در ايام تعطيلات شد و افزود: تعداد کشيک نانوايی ها از 40 واحد به 70 واحد افزايش يابد.

وی با اشاره به همزمان بودن ايام فاطميه دوم با تعطيلات نوروزی امسال گفت: بايد حرمت اين ايام حفظ شود و در سطح شهر نيز در اين ايام کارهای تبليغاتي برای انتقال ارزش های اسلامي صورت گيرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما