تازه های سایت

کد مطلب: 22980
21. اسفند 1393 - 9:01
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: بر اساس ارزشیابی استانی، اداره تبلیغات اسلامی نهاوند دربین سایر ادارات شهرستانی به‌ عنوان برترین اداره معرفی شد.
تبلیغات اسلامی نهاوند برترین اداره استان همدان شد

 حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: بر اساس ارزشیابی و پایش مستمر ادارات شهرستانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در بین سایر ادارات در شهرستان های مختلف استان همدان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان به‌عنوان اداره برتر در سال ۱۳۹۳معرفی شد.

وی اظهار کرد: مواردی از جمله فعالیت های فرهنگی و مذهبی،فعالیت های قرآنی، اعزام مبلغان، طراحی برنامه، ساماندهی مبلغان ومبلغات، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی از جمله موارد مورد ارزشیابی بوده است که در تعیین ادارات برتر تاثیرگذار بوده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: همچنین فعالیت های مجازی در سایت ها و خبرگزاری ها، گسترش آموزش های دینی و اعتقادی و همچنین انجام مکاتبات صحیح و به وقت از دیگر شاخص هایی است که در ارزش یابی ادارات درنظر گرفته شده است.

وی گفت: اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با بهره گیری از کارکنانی سختکوش, و با استفاده از امکانات و ظرفیت های مردمی  در سه سال متوالی(۹۱،۹۲،۹۳) رتبه نخست استان را کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما