تازه های سایت

کد مطلب: 22976
19. اسفند 1393 - 10:00
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد
دستگیری شرور سابقه دار در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: یکی از افراد شرور و سابقه دار نهاوند که جرائم متعددی مرتکب شده بود دستگیر شد.
دستگیری شرور سابقه دار در نهاوند

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با تلاش ماموران انتظامی نهاوند یکی از افراد شرور نهاوند به نام ( م. ب) که سابقه چندین مورد شرارت داشت و به همین دلیل متواری شده بود در محل اختفای خود دستگیر شد.

وی اظهار کرد: برادر دیگر متهم نیز که سابقه شرارت داشت قبلا توسط پلیس نهاوند دستگیر شده بود و یک برادر دیگز متهم نیز تحت تعقیب است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: حکم دستگیری این شرور از سوی دادگستری نهاوند صادر شده بود که با چندین عملیات مختلف در طول این مدت دستگیری وی میسر نشده بود به همین دلیل این شرور به صورت مستمر تحت تعقیب قرار می‌گرفت.

وی گفت: پس از کسب اطلاعات و اخبار از منابع و ابزار اطلاعاتی موجود و انجام اقدامات همزمان اطلاعاتی به صورت گسترده در سطح شهرستان در نهایت روز گذشته محل تردد نامبرده مشخص شد و بلافاصله اقدامات قانونی و تشکیل تیم ویژه عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

 اقبالیان عنوان کرد: در پی این اقدامات، پلیس نهاوند با به‌کارگیری نیروهای ورزیده و مجرب یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: متهم با مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با عملیات مقتدرانه پلیس نهاوند دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: از آنجایی که دستگیری این شرور به شدت مورد تاکید و پیگیری دادستان شهرستان بود لذا متهم مذکور پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما