تازه های سایت

کد مطلب: 22975
19. اسفند 1393 - 9:41
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از آغاز به کار نمایشگاه بهاره نهاوند با تخفیف 5 تا 20 درصدی در 80 غرفه خبر داد.
آغاز به کار نمایشگاه بهاره نهاوند با 20 درصد تخفیف

مجتبی رضایی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: نمایشگاه بهاره نهاوند امسال از 18 تا 26 اسفند ماه هر روزه از ساعت 10 صبح تا 21 به صورت یکسره برای استقبال عموم آماده است کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با 5 تا 20 درصد تخفیف در اختیار همشهریان قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: نمایشگاه امسال از نظر کیفیت متفاوت از نمایشگاه های گذشته است و با نظارت های صورت گرفته تلاش شده تا جنس نامرغوب در آن عرضه نشود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند افزود: 80 غرفه این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی از مواد غذایی، آجیل، شیرینی و شکلات، کیف و کفش، پوشاک، مواد شوینده، مرغ، برنج و غیره است و اولویت واگذاری غرفه ها با تولید کننده های شهرستان نهاوند بوده است.

وی گفت: اين نمايشگاه با هدف دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی، جلوگيری از افزايش قيمت ها، ايجاد فضای رقابتی مناسب بين توليدکنندگان و توزيع کنندگان و تقويت جريان عرضه مستقيم کالا در روزهای پايانی سال گشايش يافته است.

رضایی عنوان کرد: در این نمایشگاه غرفه بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند به طور دائم بر فروش و عرضه کالا نظارت داشته و به شکایات مردمی رسیدگی می کنند.

نمایشگاه بهاره نهاوند در جنب مصلی نماز جمعه نهاوند برپا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما