تازه های سایت

کد مطلب: 22968
16. اسفند 1393 - 8:53
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: طرح نوروزی هلال احمر نهاوند ۲۸ اسفند ماه آغاز می شود و تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
آغاز طرح نووزی هلال احمر نهاوند از 28 اسفندماه

به گزارش سایت گرو، محمد تقی شهبازی در جمع اعضا تیم های امدادی ارائه خدمات به مسافران نورزوی شهرستان نهاوند اظهار داشت: نهاوند از شهرهای توریستی کشور بوده که تعدد و تردد مسافران در سال به خصوص ایام نوروز در آن بسیار زیاد است.

وی گفت: با توجه به این موضوع جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند حفظ سلامت و آرامش خاطر مهمانان و مسافران به این دیار را یکی از مهمترین اهداف سازمانی خود قرار داده و همیشه آماده خدمت رسانی به عموم مردم است.

وی با بیان اینکه چگونگی برقراری ایستگاه های راهنمای مسافران نوروزی، تعیین پایگاه ها و ایستگاه های امداد و نجات و استقرار نیروهای عملیاتی آموزش دیده در پایگاه های جاده ای، موقت و سیار و... مشخص شده است، گفت: طرح نوروزی ۹۴ از ۲۸ اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند عنوان کرد: پایگاه امداد و نجات جاده ای فیروزان و سه راهی قلعه قباد و اکیپ امدادی سراب گیان و چادرهای امدادی راهنمایی مسافران در میدان های ۱۵ خرداد و سیدالشهدا از روز ۲۸ اسفند تا ۱۶ فروردین سال آینده آماده ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نورزی به نهاوند هستند.

 شهبازی همچنین از حضور پزشکان داوطلب آنکال در طرح نوروزی برای ارائه خدمات  به ۴۸۰ نفر در روز خبر داد و گفت: این پزشکان در ایام نوروز خدمات تست قند خون و فشار خون و ارائه کمک های اولیه را به مهمانان و مسافران نوروزی انجام می دهند.

وی افزود: در بخش اسکان موقت نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده که در زمان احتیاج افراد جامانده در جاده ها را ساماندهی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما