تازه های سایت

کد مطلب: 22960
13. اسفند 1393 - 9:28
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه نقاشی روی شیشه و سفال تحت عنوان اسطوره در نهاوند خبر داد.
افتتاح نمایشگاه نقاشی روی سفال و شیشه در نهاوند

محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با همکاری اداره فنی و حرفه ای شهرستان نمایشگاه نقاشی روی شیشه و سفال از 11 اسفند  ماه در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برپا گردیده است .

وی اظهار کرد: آثار به نمایش در امده در این نمایشگاه  شامل " نقاشی روی سفال با رنگ روغن و لعاب ، نقاشی روی شیشه  و کار بر روی سفال و شیشه با خمیر کاغذ  با بیش از 500 اثر  بوده  که با 10 تا 30 درصد تخفیف ویژه در اختیار علاقمندان و هنر دوستان قرار داده شده است .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود:  دراین نمایشگاه گروهی به سرپرستی خانم مهر سیما فاطمی و از آثار سرکار خانمها فاطمه بحیرایی ، فاطمه عباسی ، فهیمه شهبازی ، سپیده فروزنده و فاطمه ترابی آثار خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

خدایار ظفری معاون فرماندار شهرستان نهاوند در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت : آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه آنچنان زیبا و هنرمندانه به تصویر کشیده شده که انسان را ناخود اگاه به تحسین وا میدارد .

وی افزود : با وجود چنین هنرمندان خلاق و خوش ذوق ما به خود می بالیم و خود را بیش از پیش مسئول حمایت از این عزیزان می دانیم .

ظفری فراهم آوردن فضا و امکانات لازم به منظور فعالیت هر چه بیشتر این هنرمندان را در شهرستان خواستار شد .

معاون فرماندار نهاوند خاطر نشان کرد : یکی از بهترین راههای حمایت از این هنر خرید آثار می باشد که امیدواریم در این خصوص مسئولان و مردم تمهیدات لازم را به کار گیرند تا بیش از پیش شاهد برگزاری این چنین نمایشگاه و برنامه های ارزشی در سطح شهرستان باشیم .

علاقمندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 18 به محل برگزاری واقع در بلوار شهید بهشتی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما