تازه های سایت

کد مطلب: 22956
12. اسفند 1393 - 9:40
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از دستگیری 10 سارق از ابتدای اسفند ماه تا امروز خبر داد.
10 سارق در نهاوند دستگیر شدند

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان با اشاره به اجرای طرح‌های عملیاتی مصوب در قرارگاه پیشگیری از سرقت این شهرستان از دستگیری 10 سارق در نهاوند از ابتدای اسفندماه تاکنون خبر داد.

وی با بیان اینکه از زمان تشکیل قرارگاه پیشگیری از سرقت تاکنون توفیقات قابل ذکری در خصوص امنیت شهرستان ایجاد شده است، اظهار کرد: در کمیسیون‌های برگزار شده در قرارگاه پیشگیری از سرقت شهرستان، همواره نظرات کارشناسی و تخصصی قبلی تجدید و با تلفیق و تجمیع نظرات تخصصی‌تر، در نهایت طرح‌های عملیاتی و انتظامی منسجم و هدفمندی تنظیم می‌شود که هر بار با اجرای این طرح‌ها شاهد نتیجه‌گیری مطلوب هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند ادامه داد: در این راستا و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و شروع مسافرت‌های نوروزی که باعث ایجاد فرصت برای سارقان سودجو می‌شود، یکی از مهمترین طرح‌های پیشگیری از سرقت، از اسفندماه آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی با اقتدار و انسجام ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با اجرایی شدن این طرح با یاری خداوند متعال و با بکارگیری ابزارهای اطلاعاتی دقیق و نیروهای مجرب از ابتدای اسفندماه سال جاری تاکنون 10 نفر سارق سابقه‌دار دستگیر شدند که دستگیری اغلب این سارقان حین ارتکاب سرقت بوده است.

اقبالیان تأکید کرد: اجرای این طرح همچنان ادامه داشته و تقریباً نواقص و معایب موجود در این طرح رفع شده و قطعا بازدهی بیشتری را در آینده نوید می‌دهد.

وی اظهار داشت: تنها خواسته پلیس از شهروندان مشارکت آنان و بکارگیری توصیه‌های تخصصی پلیس به منظور پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما