تازه های سایت

کد مطلب: 22952
11. اسفند 1393 - 10:00
فرماندار نهاوند گفت: از اعتبار 23 میلیارد تومانی سال جاری تاکنون حدود 50 درصد تخصیص یافته است.
تخصیص 50 درصدی اعتبارات سال جاری در نهاوند

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند گفت: اعتبارات مصوب شهرستان نهاوند در سال جاری 23 میلیارد تومان بوده که از ماده 180 و تملک دارایی تامین شده است.

وی اظهار کرد:  از مجموع نزدیک به 23 میلیارد تومانی که به پروژه‌های عمرانی نهاوند تخصیص یافت 50 درصد آنها که نزدیک 12 میلیارد تومان بود اختصاص یافت که بیشتر پروژه‌های عمرانی را با آن تکمیل و به بهره‌برداری رساندیم.

فرماندار نهاوند افزود: برای انتقال پساب فاضلاب نهاوند نیز 950 میلیون تومان اختصاص‌یافته است تا چند صد هکتار زمین دیم را به آبی تبدیل کند.

وی عنوان کرد: مسکن مهر 300 واحدی ما مشکل آب و فاضلاب دارد که از استاندار درخواست داریم با دستگاه‌های مربوطه صحبت کنند تا هرچه زودتر متقاضیان این مسکن‌ها در آنها ساکن شوند همچنین تعداد دیگر از واحدهای مسکن مهر در شهرهای دیگر نهاوند نیز مشکل‌دارند.

عبدالملکی گفت: 750میلیون تومان از محل ماده 180 برای بهسازی روستاهای کفراش، ملوسان و کوهانی اختصاص پیدا کرد تا مشکلات این روستاهای پرجمعیت نیز برطرف گردد.

وی افزود: به منظور رفاه حال مردم نهاوند مقرر شده است هزینه آب و فاضلاب در 36 قسط توسط مردم پرداخت شود.

فرماندار نهاوند در پایان با اشاره به اينکه 400 ميليون ريال از اعتبارات شهرستان به منظور آماده سازي پايگاه انتقال خون شهرستان اختصاص يافته گفت: با اختصاص اين مبلغ مقرر شده پايگاه انتقال خون استان نيز پيگيری، آماده سازي و تجهيز اين پايگاه را مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما