تازه های سایت

کد مطلب: 22948
10. اسفند 1393 - 9:19
حمایت از جایزه باروت خیس، دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛
از این حرکت روشنگرانه ی ظلم ستیز حمایت کنید
سردار نقدی: اینک که ذلت مردان، پرچم سکوت و سازش و تسلیم را در مقابل حرامیان برافراشته اند، با کمال میل و هر مقدار که می توانید از این حرکت روشنگرانه ی ظلم ستیز حمایت کنید.
حمایت از جایزه باروت خیس، دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در هامش نامه ی دبیر ستاد مردمی جایزه بین المللی باروت خیس بر حمایت همه جانبه بسیج از این حرکت روشنگرانه ی ظلم ستیز دستور دادند.
 

دستور رییس سازمان بسیج مستضعفین:

بسمه تعالی
معاونت فرهنکی اجتماعی بسیج
سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج
اینک که ابوجهل ها و ابولهب های زمان به جنگ با چهره تابناک پیامبر اعظم (ص) آمده اند،
و اینک که یزیدیان دوران هزاران تیر زهرآگین رسانه ای را بسوی حسین (ع) پرتاب می کنند،
و اینک که ذلت مردان، پرچم سکوت و سازش و تسلیم را در مقابل حرامیان برافراشته اند،
با کمال میل و هر مقدار که می توانید از این حرکت روشنگرانه ی ظلم ستیز حمایت کنید.
سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی
رییس سازمان بسیج مستضعفین

 

متن نامه ستاد مردمی جایزه بین المللی باروت خیس به سردار نقدی:

برادر انقلابی و بسیجی سردار نقدی
رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین
سلام علیکم
همانگونه که مستحضرید استکبار جهانی و در راس آنها، آمریکا و صهیونیزم با هدف قرار دادن باورها و اندیشه ی پاک جوانان و با استفاده از امپراطوری رسانه ای سعی دارند حقایق عالم را در افکار عمومی، به گونه ای دیگر نشان داده و با استفاده از سلطه ی رسانه ای خود، همچون هالیوود، بزرگترین و بنیادی ترین ارزش های اخلاقی را در بین مردم جهان تخریب کنند. در سال های اخیر نیز هالیوود با به استهزا گرفتن مقدسات مسلمانان سعی داشته ذهن و باورهای جوانان آزادی خواه را به انحراف سوق دهد.
بر این اساس بود که جمعی از جوانان انقلابی و تشنه ی حقیقت که دغدغه ای جز ظلم ستیزی ندارند بر آن شدند تا با اهدای جایزه تحقیرآمیز باروت خیس، به دشمنان کوردل و ضد حقیقت، از زاویه ای دیگر جنایت های سلطه گران را بازخوانی کنند و از اهداف پشت پرده ی آنها رمزگشایی نمایند. جریان مردمی باروت خیس با تکیه بر روشن بینی و آگاهی جوانان انقلابی تلاش می کند دروغگویی های استکبار را برای مردم دنیا افشا نماید و به آنها بفهماند که مومنان و آزادیخواهان، آنان را بطور دقیق رصد و رفتارشان را تعقیب می کنند و از ترفندهای مزورانه ی آنها کاملا آگاهند.
گرچه انتظار می رفت که دستگاه های فرهنگی کشور به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برابر توهین هایی که به مقدسات مسلمانان روا شد، ساکت ننشینند و مواضع شفاف خود را اعلام نمایند، اما جای تعجب است که نه تنها تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته، بلکه مطالبه تعدادی از جوانان انقلابی برای حمایت از این جشنواره را نیز بی پاسخ گذاشته اند.
لذا با توجه به بررسی عملکرد بسیج در حمایت از این گونه جریان های مردمی و خودجوش، و پشتیبانی حضرتعالی از این جریان مردمی موثر در سال های گذشته، درخواست داریم امسال نیز با حمایت های معنوی، در اجرای برگزاری جشنواره بین المللی باروت خیس که قرار است در نیمه دوم اسفند ماه برگزار شود، ما را یاری نمایید.
سید محمدیاشار نادری
دبیر ستاد مردمی جایزه بین المللی باروت خیس
 

انتهای پیام/ف

دیدگاه شما