تازه های سایت

کد مطلب: 22947
10. اسفند 1393 - 2:42
حضور سفیر ایران در روسیه و استاندار همدان در شهرستان نهاوند حواشی جالب و خواندنی به دنبال داشت.
حواشی داغ و خواندنی از سفر سنایی و استاندار به نهاوند

به گزارش سایت گرو، کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند با حضور مهدی سنایی نماینده سابق مردم نهاوند در مجلس و محمدناصر نیکبخت استاندار و چند تن از مدیران کل استان همدان حال و هوای دیگری داشت که این حال و هوا خود حواشی جالبی در برداشت که در ادامه می‌خوانید:

**** استاندار همدان در این نشست درخواست‌های مختلفی از مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان داشت که یکی از آنها موافقت با انتقال یکی از اعضا شورای شهر نهاوند به وزارت کشور بود.

****  در این نشست مهدی سنایی خود را مدیون مردم نهاوند دانست و از بعضی از مدیران نهاوندی گفت که با قبول مسئولیت فراموش می‌کنند نهاوندی هستند درصورتی‌که باید غیرت نهاوندی داشته باشند .

**** نماینده سابق مردم نهاوند در مجلس گفت: نسبت به مسائل نهاوند بی‌تفاوت نیستم، درصورتی‌که وظیفه اداری هم ندارم ولی خودم را متعلق و مدیون به مردم نهاوند می‌دانم و مشکلات را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنم و سعی کردم در این مدت که عهده‌دار سفارت هستم برای مردم نهاوند و استان مفید باشم.

**** "در انتخابات آینده نهاوند از کسی حمایت نمی‌کنم" این جمله سنایی یکی دیگر از حواشی کمیته برنامه‌ریزی نهاوند بود و سنایی در تکمیل این جمله گفت: از پیگیری مشکلات مردم نهاوند هیچ اهداف سیاسی و انتخاباتی ندارم و علی‌رغم برخی صحبت‌ها در همدان، قصد کاندیداتوری در نهاوند یا هیچ نقطه دیگر کشور را ندارم.

**** سفیر ایران در روسیه همچنین گفت: تا شروع روند انتخابات سال آینده مشکلات را رسیدگی خواهم کرد ولی در انتخابات دخالتی نخواهم داشت و با شروع روند اجرایی انتخابات دیگر به نهاوند رفت‌وآمد نخواهم کرد.

**** عبدالملکی فرماندار نهاوند در این نشست نسبت به رشد مثبت اقتصادی و کاهش تورم در دولت جدید باوجود کاهش شدید قیمت نفت در اثر توطئه‌های منطقه‌ای سخن گفت؛ که سنایی در جواب عبدالملکی به شوخی گفت: وضع که بهتر شده ولی فکر نمی‌کردیم که آن‌قدر رونق داشته باشد .

**** نماینده سابق مردم نهاوند گفت: که اخبار نهاوند را پیگیری می‌کنم به‌طوری‌که چند وقت پیش مسئول دفتر بنده در سفارت به من گفت: که یک نفر از نهاوند به سفارت زنگ ‌زده و گفته به دکتر سنایی بگو که " گوجه‌های نهاوند رو دستمون مونده" و بنده در این حد از اخبار نهاوند اطلاع دارم.

****  بورسیه چند دانشجوی نهاوند در سال گذشته و ادامه این روند یکی از قول‌های سنایی به نخبگان نهاوند بود.

**** سنایی گفت: با موافقت شهردار تهران یک خیابان در منطقه 22 تهران به نام نهاوند نام‌گذاری می‌شود.

**** نماینده سابق نهاوند در مجلس گفت: در سال‌های گذشته سعی کردیم بعضی از مدیران کل استان را از مدیران نهاوندی انتخاب کنیم ولی متأسفانه بعضی از آنها که مسئولیت گرفتند فراموش کردند که نهاوندی هستند درصورتی‌که یک نهاوندی در هر پست و مقامی باید غیرت نهاوندی داشته باشد و به شهر خود تعصب داشته باشد.

**** وی افزود: قرار خوبی بین شورا و شهرداری نهاوند و سازمان یونسکو تنظیم کردم که در این قرار یونسکو متعهد شده بود پارکی را در سطح نهاوند تأسیس کند ولی متأسفانه از طرف شورای شهر نهاوند این پارک مجوز نگرفت و به کاشان داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما