تازه های سایت

کد مطلب: 22944
9. اسفند 1393 - 8:59
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد
کاهش 50 درصدی کیف قاپی در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در ۱۱ ماهه امسال انواع سرقت‎ها به ویژه کیف‎قاپی و جیب‎بری در این شهرستان ۵۰ درصد کاهش داشته است.
کاهش 50 درصدی کیف قاپی در نهاوند

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان گفت: اقدامات و تصمیمات راهبردی این انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت و ارتقای احساس امنیت در شهرستان نهاوند با بهره‎گیری همسو و هدفمند از توان موجود از لحاظ دانش علمی و تخصصی، امکانات لجستیکی و نیروی انسانی در قرارگاه پیشگیری از سرقت اتخاذ و با تدوین طرح‌های متنوع و منسجم عملیات‎ها اجرایی شده است.

وی افزود: با بررسی تخصصی از آمار عملکرد 11ماهه امسال توسط پلیس نهاوند، انواع سرقت‎ها به ویژه سرقت منزل به میزان 9درصد، سرقت مغازه به میزان 12درصد و سرقت خودرو به میزان 17 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در 11 ماهه امسال پلیس نهاوند با اقدامات مستمر و اشرافیت اطلاعاتی و اجرای طرح‎های ضربتی و عملیاتی موفق به دستگیری چندین نفر کیف‎قاپ و جیب‎بر در سطح شهر شده است که این اقدام سبب کاهش 50 درصدی این نوع سرقت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

وی با تأکید بر افزایش احساس امنیت عمومی در بین شهروندان شهرستان نهاوند، گفت:  افزایش آگاهی و مسئولیت‎پذیری شهروندان در تحقق امنیت سبب ارتقای سطح اعتماد عمومی به پلیس می‎شود در این راستا آموزش همگانی به منظور برقراری تعامل مشارکتی با پلیس در سطوح مختلف جامعه در دستور کار است.

اقبالیان ابراز کرد: در 11ماهه امسال تماس مردم با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 به میزان 11 درصد افزایش داشته و این در حالی است که میزان وقوع انواع جرائم در این مدت کاهش یافته است و این امر مؤید افزایش آگاهی و مشارکت شهروندان در تعامل با پلیس و اعتماد آنان به نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

همه ما خوب میدونیم که این آمارها کذب محض بوده و اصلا صحت نداره. دلیلشم کاملا روشنه... چون آقایون دنبال ارتقاء پستن واسه همین این آمارهای .... رو منتشر میکنند. چندین مورد دزدی از منازل آشنایان، همسایه ها، مشاهده کیف زنی با موتور سیکلت از نزدیک اونم تو خیابون خاقانی، گله و شکایت مردم و تجربیات دوران سربازی، کذب بودن این آمارو بهتر ثابت میکنه.

دیدگاه شما