تازه های سایت

کد مطلب: 22941
8. اسفند 1393 - 13:15
استاد حوزه و دانشگاه استان مرکزی گفت: تضعیف باورهای دینی، بی هویت و بی تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی از مهمترین اهداف استکبار جهانی در ترویج شبکه های ماهواه ای و مواد مخدر است.
هدف دشمنان از ترویج ماهواره و مواد مخدر بی تفاوت کردن جوانان نسبت به آرمان های انقلاب است

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل صابری اراکی در یادواره 50 شهید سرافراز روستای دهفول و فهرومند نهاوند گفت: دشمنان در برهه های مختلف، با تحمیل جنگ سخت، تهدید، ترور نخبگان و هجمه های فرهنگی درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده اند، اما ملت فهیم ایران اسلامی هوشیاری و بصیرت همیشه پشتیبان نظام بوده اند.

وی اظهار کرد: قصد دشمنان از ترویج ماهواره و مواد مخدر تضعیف باورهای دینی و بی هویت کردن و بی تفاوت کردن جوانان نسبت به آرمانهای انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه و دانشگاه استان مرکزی ولايتمداری را از ويژگيهای بارز شهدا دانست و افزود: در جنگ نرم امروز بايد با پيروی از مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان را خنثي کنيم.

وی با بیان اینکه ما پنجره‌ ها را می‌بندیم که نامحرم نیاید، اما با دیش ماهواره نامحرم‌ترین‌ ها را به خانه‌ها می‌ آوریم، گفت: کار ماهواره این‌ گونه است که وقتی به خانه ورود پیدا کند، حیا را از بین می‌ برد.

حجت الاسلام صابری اراکی با اشاره به نکاتی پیرامون شبکه‌های ماهواره‌ ای و دست‌ های پشت پرده این شبکه‌ ها تصریح کرد: جوانان در این زمینه دقت و مراقبت کنند و با هوشیاری دشمن خود را بشناسند و با تکیه بر عقل خود از نوشیدن این جام زهر آلود جلوگیری کنند.

وی با الگو دانستن اهل بیت عصمت و طهارت(ع ) برای جوامع بشری، گفت: سیره زندگانی هر یک از معصومین شاخص ترین الگو برای تمام شئون زندگی انسان است که با پیروی از آن زندگی پر خیر و برکت می شود.

استاد حوزه و دانشگاه استان مرکزی، تکريم و تعظيم از مقام شامخ شهدا را يک وظيفه دانسته و افزود:  امروز سربلندی و پيشرفت ايران اسلامي در همه زمينه های سياسي، علمي، اجتماعی و فرهنگي مديون خون پاک شهيدان مي باشد.

وی در پایان خطاب به مسئولان گفت: امروز میز مسئولان، سنگرهای دهه ۶۰ به حساب می‌ آید و وظیفه خطیری بر عهده آن‌ ها قرار دارد و همه مسئولان باید نسبت به اینکه جامعه‌ ای اسلامی داشته باشیم، احساس مسئولیت کنند.

در ادامه این مراسم حاج مجتبی رمضانی مداح سرشناس کشوری برای حاضران در یادواره نوحه خوانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما