تازه های سایت

کد مطلب: 22935
6. اسفند 1393 - 1:56
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از کشف و ضبط 30 تن پرتقال قاچاق از دو دستگاه کامیون در یک ایست و بازرسی نیروی انتظامی خبر داد.
کشف و ضبط 30 تن پرتغال خارجی قاچاق از دو دستگاه کامیون در نهاوند

 سرهنگ محسن اقبالیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: شهرستان نهاوند به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی مرکز به غرب کشور با حجم بالای تردد وسایل نقلیه روبرو است که در این بین حمل قاچاق کالا نیز از این مسیر انجام می شود.

وی اظهار کرد: در همین راستا ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان همدان به کمک ماموران این نیرو در نهاوند و در یک ایست بازرسی مقدار 30 تن پرتقال قاچاق را از دو دستگاه کامیون کشف و ضبط کردند .

 فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: این محموله پرتقال که از نوع پرتقال مصری است از قصر شیرین واقع در استان کرمانشاه توسط دو دستگاه کامیون در حال حرکت به استان اصفهان بود که با بازرسی نیروهای آگاهی نهاوند شناسایی و توقیف شدند.

وی گفت: در ارتباط با این محموله نیز دو نفر دستگیر شدند که به علت عجز در پرداخت وثیقه هم اکنون در زندان این شهرستان به سر می برند تا مراحل رسیدگی به جرم آنها پیگیری شود .

اقبالیان عنوان کرد: ارزش ریالی این محموله یک میلیارد و 600 میلیون ریال است که بر این اساس از سوی دستگاه قضایی برای آنها جریمه صادر می شود .

انتهای پیام/

دیدگاه شما