تازه های سایت

کد مطلب: 22933
6. اسفند 1393 - 1:41
خبرنگار "سایت خبری گرو" در دومین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی استان همدان خوش درخشید.
درخشش خبرنگار "سایت خبری گرو" در جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در همدان

به گزارش سایت گرو، همزمان با سالروز میلاد پر برکت حضرت زینب(س)، دومین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی با تجلیل از برگزیدگان در همدان به کارخود پایان داد.

در این مراسم مهدی سهرابی خبرنگار "سایت خبری گرو" موفق شد در بخش مصاحبه در بین خبرنگاران استان همدان مقام دوم را به دست آورد و لوح سپاس، جایزه نقدی و تندیس جشنواره را از دستان سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان همدان دریافت کند.

هممچنین وحید سیفی دیگر خبرنگار نهاوندی و خبرنگار خبرگزاری ایرنا نیز در بخش خبر موفق شد به مقام سوم برسد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در این آیین گفت: فراخوان این جشنواره 6 ماه پیش داده شد و بیش از 500 اثر در سه بخش گزارش، مصاحبه و خبر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری در مرحله نخست 180 اثر انتخاب و در داوری نهایی 9 اثر برتر معرفی شدند.

سرهنگ علیرضا خزایی اظهار کرد: این جشنواره با هدف تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه برگزار شد.

وی افزود: تاثیر رسانه‌ها در ترویج قانون‌گرایی و نظم‌پذیری، ظرایف روانشناختی و نشر و تحلیل اخبار، حوادث و رویدادها، ایجاد جامعه‌شناختی تهیه و تدوین و انتشار اخبار عمومی، ساز و کارهای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس با مردم از محورهای اصلی این جشنواره بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان به نتایج به دست آمده در این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش مصاحبه حمید نصرتی قانع روزنامه همشهری، مهدی سهرابی از پایگاه خبری گرو و اسدالله عقیلی اصغر از روزنامه همدان پیام، مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در بخش خبر نیز به ترتیب آثار مریم قاسمی از خبرگزاری ایلنا، سمیه مظاهری از هفته نامه همدان 1400 و  وحید سیفی از خبرگزاری ایرنا مقام اول تا سوم را کسب کردند.

خزایی در پایان گفت: در بخش گزارش نیز علیرضا جهانگیری از ایرنا، مریم بهرامی نوید از همدان‌ پیام و زهرا ذوالفقاری از خبرگزاری مهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود ساختند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما