تازه های سایت

کد مطلب: 22929
5. اسفند 1393 - 1:38
«سید تقی سهرابی» در مراسمی با حضور معاون امور سازما‌ن‌های صدا و سیما به‌عنوان مدیرکل صدا و سیمای فارس معرفی شد.
" سید تقی سهرابی " مدیرکل صدا و سیمای فارس شد‌

به گزارش سایت گرو، آئین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس با حضور معاون امور مجلس و امور سازمان‌های صدا و سیما برگزار و «سید تقی سهرابی» به‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای فارس معرفی شد.

محمدباقر کشفی، مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز استان فارس در این مراسم با تأکید بر اینکه در صدا و سیمای مرکز استان فارس بنا بر تولید و ارائه برنامه‌های باکیفیت بوده تا وقت مردم و بیت‌المال هدر نرود، اظهار داشت: تلاش بر این بوده همکاران ما با انگیزه و روحیه به وظایف سازمانی خود به‌نحو شایسته عمل کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس با تشکر از رئیس سابق سازمان صدا و سیما به‌دلیل راهنمایی‌های خوب ایشان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: پاسخگوی تمام امور مربوط به این 4 سال و نیم حضورم در مرکز صدا و سیمای استان هستم.

حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز، نیز در این آئین با بیان اینکه عمر مفید خدمت در هر عرصه 4 سال است، اظهار داشت: در مدت حضور آقای کشفی برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای مرکز استان فارس از نظر کمی و کیفی ارتقا یافته و این مرکز در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تحکیم خانواده، ورزشی و غیره برنامه‌های ارزنده‌ای را تولید و به مردم عرضه کرده که قابل تقدیر است.

مرادی با اشاره به اینکه در حال حاضر 98 درصد مردم در خانه‌های خود تلویزیون دارند و بیننده برنامه‌های مختلف آن هستند، تصریح کرد: رسانه ملی با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف از جمله ورزش، سلامت، پویا، معارف و قرآن و غیره توانسته پاسخگوی نیاز سلیقه‌های مختلف در جامعه باشد.

وی مهم‌ترین رسالت رسانه را فرهنگ‌سازی در جامعه دانست و تأکید کرد: اصول کلی سیاست‌های مقام معظم رهبری با استفاده از این رسانه ارزنده قابل انتقال به مردم و جامعه است.

در پایان این مراسم از زحمات محمدباقر کشفی تقدیر و حکم انتصاب سید تقی سهرابی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای استان فارس تقدیم وی شد.

به‌گزارش سایت گرو، سید تقی سهرابی که دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات است پیش از این مشاور رئیس سازمان و مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما بوده ‌و سابقه بیش از دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف صدا و سیما در تهران و مراکز استان‌ها را دارد.

از جمله مسئولیت‌های وی عضو شورای معاونان سازمان صدا و سیما، عضویت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، مدیریت ارتباطات و تولید حوزه ریاست صدا و سیما، معاونت اطلاعات و اخبار مراکز خراسان (قبل از تقسیم) و آذربایجان غربی، مدیریت تأمین و پخش سیمای مراکز آذربایجان غربی و لرستان و مدیر دفتر خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شمال عراق در ایام تهاجم آمریکا به عراق بوده است.

وی در مدت خدمت خود در چند مرحله به‌عنوان مدیر و کارمند نمونه انتخاب شده که از جمله می‌توان به موفقیت‌های او در جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان‌ها در شیراز (1376) به‌عنوان گوینده برتر و یزد (1383) به‌عنوان مدیر خبر برتر بین مراکز استان‌ها و برگزیده بخش برترین‌های مدیران کل روابط عمومی کشور (1392) اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما