تازه های سایت

کد مطلب: 22918
2. اسفند 1393 - 16:45
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از کشف و ضبط دو کیلوگرم ماده مخدر هروئین از سرنشینان موتور سیکلت در شهر فیروزان نهاوند خبر داد.
کشف 2 کیلوگرم هروئین از سرنشینان موتور سیکلت در نهاوند

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت:عوامل گشت پاسگاه انتظامی فیروزان نهاوند درحین گشت زنی 2 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین را کشف کردند.

وی اظهار کرد:ماموران این پاسگاه که به صورت فعال و هدفمند و با حساسیت در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی بودند که به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از مسیرهای مواصلاتی شهر نهاوند مظنون شده و اقدام به تعیقیب و مراقبت آنان کردند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: سرنشینان این موتورسیکلت وسیله نقلیه خود را در کنار جاده رها کرده و به صورت پیاده در زمین های کشاورزی در حال تردد بودند که ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم که قصد فرار داشتند را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از متهمان دوکیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین کشف کردند که متهمان به همراه مواد مکشوفه به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده به مرجع محترم قضایی معرفی شدند.

اقبالیان در پايان موادمخدر را يكی ازعوامل مهم انحراف و تهديد جوانان دانست و عنوان کرد: در سال های اخير موادمخدر صنعتی دربين جوانان رواج پيدا كرده و با توجه به اين تهديد،جلوگيری از ورود و توزيع اين مواد افيونی يكی از اولويت های اصلی پليس است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما