تازه های سایت

کد مطلب: 22912
1. اسفند 1393 - 14:31
امام جمعه موقت نهاوند گفت: کشورهای استکباری و در راس آنها امریکا در پی مصادره انقلاب مردم یمن به نفع خود هستند.
کشورهای غربی و استکباری در پی مصادره انقلاب یمن هستند

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام والمسلمین حسین گروسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: انقلابیون یمن با اعتقادات راسخ و محکم قلبی که داشتند توانستند در صحنه‌های سیاسی و میدانی پیروز شوند.

وی با اشاره به اینکه جنبش انصارالله در یمن خار چشم وهابیت در منطقه است٬ اظهار کرد: انقلاب یمن تهدیدی جدی برای کشورهای مدعی حقوق بشر به ویژه آمریکا، عربستان صعودی و سایر همدستانشان است و انها به همین دلیل در پی مصادره این انقلاب و ضربه زدن به آن هستند.

امام جمعه موقت نهاوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در یمن نیز شکوفا شده است، عنوان کرد: امروز دشمنان به دست و پا افتاده و از این مساله نگران هستند و با انتقال القاعده و داعش به یمن می خواهند طعم شیرین پیروزی انقلاب را در کام مردم یمن تلخ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی افزود: با توجه به تحریم و فشارهای اقتصادی دنیای استکباری علیه انقلاب اسلامی باید با تحقق برنامه های نظام و اجرای اقتصاد مقاومتی بخصوص منویات مقام معظم رهبری این توطئه ها را خنثی کنیم.

گروسی با اشاره به اینکه برنامه اقتصاد مقاومتی فقط مربوط به زمان تحریم‌ها نیست، یادآور شد: این برنامه مربوط به همه دوران‌هاست و می‌تواند به عنوان یک برنامه هدفمند و همیشگی باشد.

وی عنوان کرد: یکی از سطوح مهم و تعیین کننده در تحقق اقتصاد مقاومتی، مسوولان و مدیران هستند که باید با ایجاد تحول زیرساختی در نظام اداری، حذف اسراف ها و راهبری خلاقانه استعدادها و ظرفیت ها، جراحی بزرگ فکری و عملی در عرصه اقتصاد را رقم بزنند.

امام جمعه موقت نهاوند با اشاره به هجمه فرهنگی بیگانگان به فرهنگ اسلامی و ایرانی افزود: در کنار جنگ اقتصادی، دشمن جنگ فرهنگی را نیز علیه ما به راه انداخته و هم اکنون از طریق شبکه های ماهواره ای، اینترنت، فضای مجازی، تولید اندیشه و کتاب آرمان های انقلاب را مورد هجمه قرار داده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما