تازه های سایت

کد مطلب: 22897
27. بهمن 1393 - 12:14
معاون استاندار همدان گفت: دولتی که ادعای محرومیت‌زدایی را داشت حتی یک جلسه برای رفع مشکل محرومان عشایر برگزار نکرد.
عراقی: دولت نهم و دهم برای عشایر کاری نکرد/ کیانی: انصاف را رعایت کنید

به گزارش سایت گرو، محمودرضا عراقی، معاون عمرانی استاندار همدان در جلسه شورای عشایر استان همدان با بیان اینکه باید با تغییر اقلیم صورت گرفته خود را با شرایط منطبق کرده و با تدبیر عمل کنیم، گفت: در هشت سال دولت احمدی‌نژاد جلسه‌ای با عنوان شورای عشایر تشکیل نشد.

در این میان حجت‌الاسلام علی‌مراد کیانی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به معاون عمرانی با بیان اینکه «مشکل عشایر را حل کنید، بهتر است انصاف به خرج دهید و دولت قبل را زیر سئوال نبرید»، گفت: باید امور عشایری گزارش دهد که آیا واقعاً در این هشت سال کاری برای عشایر نشده؟، این مباحث منطقی نیست و باید انصاف داشت.

عراقی نیز در پاسخ به اعتراض وی اظهار کرد: ما در خصوص اینکه جلسه‌ای برای عشایر در این هشت سال برگزار نشده، مدرک داریم.

وی افزود: دولتی که ادعای محرومیت‌زدایی را داشت حتی یک جلسه برای رفع مشکل محرومان عشایر برگزار نکرد.

معاون عمرانی استاندار همدان خطاب به کیانی با بیان اینکه کلی‌گویی نکنید، گفت: دولت قبلی کار کرده اما در این زمینه وارد عمل نشده است.

وی با بیان اینکه آدم خوب حتماً مدیر خوبی نخواهد شد، اظهار کرد: مدیر خوب، مدیری است که برای مردم ایجاد ثروت کند.

عراقی با اشاره به اینکه افراط و تفریط برای جامعه مشکل‌ساز است خواستار توجه به حد اعتدال شد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

سلام در اين دوره و زمانه كم اند مرداني كه حرف حق را بگويند يا از غيبت و توهين و تهمت به گذشتگان ممانعت نمايد. آقاي كياني از حمايتت و گفتن حرف حق تشكر مي كنيم. آقايان فقط مي گويند من و دوره من و زمان من كار شده است و قبليها خواب بوده و نالايق بوده اندو ..... چند سال بعد هم ..... يا سوء مديريت و شايد سوء استفاده هاي شما هم رو مي شود . گذر زمان همه چيز را روشن مي كند.

دیدگاه شما