تازه های سایت

کد مطلب: 22872
22. بهمن 1393 - 12:14
فرماندار نهاوند در جمع راهپیمایان 22 بهمن:
22 بهمن روز وحدت و انسجام ملی است
فرماندار نهاوند گفت: یوم الله 22 بهمن، روز وحدت و انسجام ملی است که همین وحدت میان مردم و مسئولان مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب و بقای آن است.
 22 بهمن روز وحدت و انسجام ملی است

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در جمع هزاران نفر از شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در نهاوند افزود: یوم‎الله 22 بهمن روز پاسداشت ارزش‎ها و بزرگداشت یاد و خاطره شهداست و دشمنان انقلاب در چنین روزی دریافته‎اند که اراده ملت ایران موجب شکست هر ابرقدرتی است.

وی اظهار کرد: روز 22 بهمن یکی از روزهایی است که در تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ این سرزمین برجسته و کم‎نظیربوده و می‎توانیم به عنوان روز وحدت و انسجام ملی از آن نام ببریم.

فرماندار نهاوند افزود: افتخار انقلاب اسلامی این است که تنها انقلابی است که بعد از گذشت ۳۶ سال، مردم همانند روزهای اول با شور و نشاط، همچنان از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

وی گفت: مردم شهرستان نهاوند امروز نشان دادند که حتی در این شرایط جوی و شرایط بدتر از این هم پای انقلاب خود ایستاده اند و از ارزش های آن کوتاه نمی آیند.

عبدالملکی عنوان کرد: امروز وظیفه ما مقابله با تهدید و تحریم هایی است که به ناحق با توطئه های کشورهای استکباری و عربی بر ملت ایران تحمیل شده است و به فضل خدا و با هدایت های مقام معظم رهبری ملت ایران از این آزمون با سربلندی خارج می شود.

وی بیان کرد: امروز قدرت های استکباری با همکاری کشورهای عربی با پایین آوردن قیمت نفت می خواهند مهمترین منبع درآمد زایی دولت را به مخاطره بیاندازند ولی غافل از اینکه این تحریم ها و تهدیدها برای ما به فرصت تبدیل می شود.

فرماندار نهاوند گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مردم نهاوند نیز نشان دادند که همیشه چه در انقلاب و چه در جنگ تحمیلی پیشگام و پیش رو هستند و امروز نیز با وچود بارش شدید باران در راهپیمایی 22 بهمن حضوری حماسی داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما