تازه های سایت

کد مطلب: 22861
21. بهمن 1393 - 9:24
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن در شهرستان نهاوند فردا از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جوانان آغاز می شود.
راهپیمایی 22 بهمن شهرستان نهاوند ساعت 10 روز چهارشنبه از مقابل مسجد جوانان آغاز می شود

حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: روز 22 بهمن روز تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره)، شهدا و تجدید بیعت بارهبرمعظم انقلاب و روز عزای دشمنان و مستکبران است .

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۰ نقطه شهرستان نهاوند اظهار کرد: امسال مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر نهاوند و شهرهای گیان، برزول و فیرزوان و شش روستای بزرگ شهرستان نهاوند به نامهای رزینی، دهفول، لیلی یادگار، دهفول، چولک قپانوری، شهرک و شعبان برگزار می شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به اینکه ساعت آغاز راهیمایی شهرستان نهاوند ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن اعلام شده است، گفت: در شهر نهاوند این راهپیمایی از مقابل مسجد جوانان(شهید حیدری) آغاز و بعد از عبور از خیابانهای ابوذر، شریعتی، پیروزی، میدان امام و خیابان فرمانداری، امت مومن و انقلابی نهاوند در چهارراه هلال احمر تجمع می کنند.

وی با دعوت از عموم مردم نهاوند برای شرکت در راهپیمایی فردا گفت: اجتماع عظیم ملت غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون سال‌های گذشته سیلی خواهد بود كه بنیان آرزوهای استكبار جهانی و نظام سلطه و صهیونیست‌ها را نابود خواهد كرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما