تازه های سایت

کد مطلب: 22857
20. بهمن 1393 - 14:13
امام جمعه نهاوند از رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل سفر نکردن به نهاوند گلایه کرد.
گلایه امام جمعه نهاوند از رئیس مجلس، استاندار و نماینده معین نهاوند

به گزارش سایت گرو، خبرنگاران شهرستان نهاوند به مناسبت ایام دهه فجر با حجت الاسلام والمسلمین مغیثی دیدار کردند.

امام جمعه نهاوند در این دیداربا تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: موضوع خبر و خبررسانی از اهمیت زیادی برخوردار است چون اگر شخص خبرنگار امانت داری را حفظ کند و با صداقت و انصاف بنویسد هم برای خود و هم برای جامعه مفید خواهد بود.

حجت الاسلام مغیثی در ادامه گفت: بعد از رفتن آقای سنایی، دو نفر مدعی بودند که پیگیر مسائل شهرستان هستند یکی آقای نیکبخت استاندار بودند و یکی نماینده معین آقای نعمتی ولی وقتی رئیس مجلس به استان آمد هیچ اقدامی برای سفر اقای لاریجانی به نهاوند صورت نگرفت.

 وی گفت: رئیس مجلس از شمال و جنوب استان بازدید کرد و به شهرها و مناطق مختلف استان رفت آیا ایشان نمی توانستند به نهاوند هم بیایند و از نزدیک مشکلات شهرستان نهاوند را ببینند چون که از این طرف تا ملایر و رزن و به سایرمناطق رفتند ولی به نهاوند نیامدند که این بی توجهی به نهاوند است.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: من گله مندم هم از نماینده معین و هم از آقای استاندار که گفتند در نبود نماینده به نهاوند توجه ویژه دارند درعین حال که به آقای استاندار ارادت دارم وایشان نیز به بنده خیلی لطف دارند ولی این مسائل باید گفته شود.

وی خطاب به رئیس مجلس گفت: شما که موافق رفتن نماینده شهرستان بودید بهتر بود یک سری هم به مردم نهاوند می زدید و لااقل از مردم دلجویی می شد چون شما تا مرزهای نهاوند و تا ملایر آمدید و به نهاوند هم سفری می کردید چون دیدار با مردم نهاوند خیلی موثر بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما