تازه های سایت

کد مطلب: 22854
20. بهمن 1393 - 13:41
همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر چندین طرح عمرانی ،خدماتی و کشاورزی بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند افتتاح شد.
چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان نهاوند افتتاح شد

به گزارش سایت گرو، با حضور مسئولان شهرستان نهاوند پروژه‌های آسفالت راه روستایی، گوساله پرواری،  واحدهای مقاوم‌سازی مسکن روستایی و پرورش مرغ گوشتی در نهاوند به بهره‌برداری رسید.

فرماندار نهاوند در مراسم بهره‌برداری از پروژه آسفالت راه روستای قشلاق دهفول نهاوند گفت: دولت توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و روستایی دارد به‌طوری‌که بیشتر طرح‌های دهه فجر امسال در مناطق محروم و برای ایجاد امید بیشتر در بین روستاییان به بهره‌برداری می‌رسد.

 عبدالملکی اظهار کرد: روستاها سهم بزرگی در انقلاب اسلامی دارند و باید از خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌خوبی بهره‌مند شوند.

وی گفت: آسفالت راه روستای قشلاق نهاوند با اعتباری بالغ‌بر 330 میلیون تومان و به طول 1200 متر طبق قولی که قبلاً به مردم این روستا داده‌شده بود افتتاح شد و این هدیه کوچکی از نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم مؤمن این روستا است.

بهره‌برداری از واحد گوساله پرواری 100 رأسی روستای صادق‌آباد چولک دومین پروژه‌ای بود که توسط مسئولان نهاوند افتتاح شد.

فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار کرد: دولت تدبیر و امید گام‌های بسیار مثبتی را در جهت محرومیت‌زدایی از روستاها برداشته و تلاش مسئولان نیز رفع مشکلات روستاییان درزمینه های مختلف است.

ظفری مدیر جهاد کشاورزی نهاوند نیز گفت: واحد گوساله پرواری روستای صادق‌آباد چولک با اعتباری بالغ‌بر 500 میلیون تومان و با گنجایش 100 رأس گوساله پرواری امروز به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 380 واحد مسکن روستایی مقاوم شده در سال جاری پروژه سومی بود که به بهره‌برداری رسید.

امامعلی عبدالملکی در این آئین گفت: افتتاح این پروژه‌ها نقش مهمی در پیشرفت روستاهای شهرستان نهاوند خواهد داشت.

فرماندار نهاوند گفت: باید به موضوع مقاوم‌سازی مسکن‌های روستاییان توجه جدی شود که به‌حق بنیاد مسکن نهاوند به این موضوع خوب پرداخته است و شهرستان نهاوند موفق شده است به‌عنوان یکی از شهرستان‌های موفق درزمینه مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی عمل کند و جز 10 شهرستان برتر کشور در این زمینه است.

وی افزود: ساخت 380 مسکن روستایی مقاوم شده در سال جاری کار بسیار مهم و بزرگی است که امروز به‌صورت نمادین یکی از این واحدها در روستای رودباری به بهره‌برداری می‌رسد.

 سوری مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند نیز در این مورد گفت: شهرستان نهاوند یکی از بهترین شهرهای کشور درزمینهٔ ساخت مسکن‌های مقاوم شده است به‌طوری‌که در طول یک سال موفق به ساخت 380 واحد مسکن روستایی بااعتباری بالغ‌بر 480 میلیون تومان شده‌ایم.

وی افزود: تاکنون در شهرستان نهاوند 14480 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده است که به حول قوه الهی درصدد افزایش این مقدار هستیم.

بهره‌برداری از سالن پرورش مرغ گوشتی آخرین طرحی بود که امروز در نهاوند افتتاح شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به تولید گوشت مرغ در شهرستان نهاوند گفت: با افتتاح این واحد مرغداری ظرفیت تولید گوشت مرغ در شهرستان سالانه 20 هزار تن افزایش می‌یابد.

عبدالملکی اعتبار موردنیاز این پروژه را 530 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این طرح برای 4 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌کند.

 فرماندار نهاوند گفت: در دهه فجر امسال 72 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 36 میلیارد تومان در حوزه‌های کشاورزی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن ، اداره برق و خدمات کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما