تازه های سایت

کد مطلب: 22842
16. بهمن 1393 - 12:12
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد
کشف 770 هزار عدد مواد محترقه در نهاوند + تصاویر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: بیش از 770 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان نهاوند کشف شد.
کشف 770 هزار عدد مواد محترقه در نهاوند

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با تلاش کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت یک محموله بزرگ مواد محترقه که از استان های همجوار به شهرستان نهاوند منتقل می شد کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس اطلاعات نهاوند با دریافت گزارشی مبنی بر حمل مواد محترقه توسط یک خودروی سواری متوقف کردن خودروی سواری را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: ماموران نیروی انتظامی نهاوند با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی قصد متوقف کردن خودرو را داشتند که خودروی سواری از محل متواری میشود که در نهایت پس از حدود 20 کیلومتر عملیات تعقیب و گریز با تیر اندازی ماموران خودرو متوقف میشود.

وی گفت: پس از توقف خودرو ماموران با بازرسی از این خودرو مقدار بیش از 770 هزار عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

اقبالیان اظهار کرد: در این زمینه دو نفر بازداشت شدند که این افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ارزش ریالی این محموله را بیش از300 میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در ماه گذشته نیز در یک عملیات بیش از 1200 عدد مواد محترقه دست ساز از یک منزل مسکونی کشف شد که در این زمینه نیز دو نفر دستگیر شد.

وی بیان داشت: با توجه به در پیش رو بودن ایام اخر سال و در راستای پیشگیری از خطرات و سوانح احتمالی طرح جمع آوری مواد محترقه و منفجره با جدیت توسط عوامل نیروی انتظامی نهاوند اجرا می شود و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرایم مختلف از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از آسیب های مواد محترقه در ایام پایانی سال مراقب فرزندان خود باشند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشده و هرگونه اخبار مرتبط را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف 770 هزار عدد مواد محترقه در نهاوند
کشف 770 هزار عدد مواد محترقه در نهاوند
کشف 770 هزار عدد مواد محترقه در نهاوند

دیدگاه شما