تازه های سایت

کد مطلب: 22839
15. بهمن 1393 - 9:49
به مناسبت دهه مبارک فجر، اکسپو نقاشی از آثار جمعی از نقاشان برجسته نهاوندی برپا شده است.
برپایی اکسپو نقاشان نهاوند در دهه فجر + عکس

به گزارش سایت گرو، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان نهاوند اقدام به برپایی اکسپو نقاشی چند تن از نقاشان نهاوند نموده است.

فرماندار شهرستان نهاوند در آیین گشایش این اکسپو گفت: برگزاری این چنین برنامه هایی حقیقتا باعث تشویق و ترغیب هنرمندان به تولیدات ارزشی و با محتواست.

عبدالملکی آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه  را در حد بسیار عالی عنوان کرد و یکی از راههای حمایت از این بخش را خرید این آثار توسط دستگاه های اجرایی و عموم مردم دانست .

وی گفت: وقتی آثاری با این وسعت و زیبایی را شاهدیم به خود می بالیم که هنرمندانی این چنین در شهر ما هستند که گاهی تمام وقت و انرژی خود را به کار می گیرند تا این گونه به خلق زیبایی بپردازند .

تابلوهای به­ نمایش گذاشته شده، از نقاشان مطرح شهرستان و به سبک‌های مختلف کوبیسم، اکسپرسیونیسم، کانسپچوال آرت (هنر مفهومی)، سبک دوخت، رئال و اغلب انتزاعی بوده که بیننده از دیدگاه و تفکر خود تابلو را می­‌بیند و با نقش ارتباط ایجاد می­‌کند.

در این تابلوها از تکنیک­‌های گوناگون رنگ روغن، اکرلیک، مداد رنگی، مرکب، قیر، کولاژ، اسکراچ برد، دوخت و ... استفاده شده است.
این نمایشگاه در ایام دهه فجر از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 18 در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی برپاست و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

بخش ویژه این نمایشگاه شامل 70 اثر برگزیده نقاشی بر روی شیشه و سفال از خانم لیلا فراشی از هنرمندان خوش ذوق و برجسته شهرستان می باشد که در کنار این نمایشگاه رنگ و رویی خاص به آن بخشیده است .

لیلا فراشی از فعالان هنرهای تجسمی شهرستان بوده که از سال 1390 کار طراحی بر روی شیشه و سفال را آغاز کرده و تا کنون 2 نمایشگاه در شهر کرمانشاه برگزار نموده است.

لازم به توضیح است که آثار به نمایش گذاشته شده برای فروش بوده و دارای 10 درصد تخفیف ویژه می باشد .

 

برپایی اکسپو نقاشان نهاوند در دهه فجر + عکس
برپایی اکسپو نقاشان نهاوند در دهه فجر + عکس
برپایی اکسپو نقاشان نهاوند در دهه فجر + عکس
برپایی اکسپو نقاشان نهاوند در دهه فجر + عکس

دیدگاه شما