تازه های سایت

کد مطلب: 22837
15. بهمن 1393 - 9:19
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ورزشکاران شهرستان نهاوند در سال جاری بیش از 160 مدال بین المللی،کشوری و استانی کسب کردند.
کسب بیش از 160 مدال توسط ورزشکاران نهاوند در سال جاری

به گزارش سایت گرو، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در نشست خبری با خبرنگارن نهاوند با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: محوریت تمام برنامه های فرهنگی و ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

وی اظهار کرد: سال 93 برای ورزشکاران شهرستان نهاوند سالی موفق بود به طوری که ورزشکاران این شهرستان موفق شدند بیش از 160 مدال رنگارنگ را در رقابتهای کشوری ،آسیایی و جهانی بدست آورند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: از مهمترین نتایج سال جاری می توان به کسب مقام سوم مسابقات آسیایی جهت یابی توسط ورزشکار نهاوندی، حضور تیم هندبال در لیگ دسته سوم کشور، نایب قهرمانی تیم جودو بانوان در لیگ کشوری، دعوت از چندین بازیکن در رشته های مختلف ورزشی به اردوهای تیم ملی و کسب چندین مقام اولی انفرادی کشوری در رشته جودوی بانوان اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی در اداره ورزش و جوانان اظهار کرد: این برنامه های فرهنگی و ورزشی شامل نواخته شدن زنگ انقلاب در سالن باستانی، برگزاری مسابقات فوتسال ویژه کارکنان دولت، برگزاری محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: برگزاری بازی های بومی محلی در سطح بخش های شهر نهاوند، برگزاری مسابقات چهار جانبه شهر فیروزان با شرکت تیم های نهاوند، تویسرکان، کنگاور و کرمانشاه، برگزاری کوهپیمایی و ورزش همگانی، همایش ازدواج آسان، برگزاری مسابقات فوتسال در بخش ها و حضور ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های مهم کمیته ورزش و جوانان شهرستان نهاوند همزمان با دهه مبارک فجر از دیگر برنامه ها به شمار می آید.

وی همچنین به برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: در ایام دهه مبارک فجر امسال بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در نهاوند برگزار می شود.

کولیوند گفت: امیدواریم این کمیته بتواند ظرفیت های بالقوه وبالفعل موجود در ورزش شهرستان را در تثبیت و در مسیر ادامه روند حرکت انفلاب اسلامی قرار دهد.

وی با تاکید بر حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان نهاوند در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ورزشکاران و جوانان نهاوند مانند سالیان گذشته با حضوری گسترده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان می دهند که حافظ آرمان های این انقلاب هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما