تازه های سایت

کد مطلب: 22828
13. بهمن 1393 - 8:28
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و طراحی روی شیشه به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.
http://garoo.ir

محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: این نمایشگاه شامل 50 اثر برگزیده از 10 نفر از هنرمندان تجسمی شهرستان نهاوند می باشد که به مناسبت دهه مبارک فجر در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .

وی اظهار کرد: این اداره با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان یک ماه قبل نسبت به اطلاع رسانی به منظور جمع آوری  آثار هنرمندان در سطح شهرستان و آموزشگاه های آزاد اقدام نمود و هنرمندان آثار برگزیده خود را  جهت نمایش به اداره فرهنگ و ارشاد تحویل دادند .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: این نمایشگاه از 12 بهمن ماه به مدت 10 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) آماده بازدید هنردوستان و عموم مردم می باشد .

وی آثار به نمایش در این نمایشگاه را با موضوع دهه مبارک فجر و تکنیکهای به کار رفته در آنها را آبرنگ، لعاب، کلاژ ،نقاشی بر روی تخته، رنگ زنی غلیظ و طراحی روی شیشه عنوان کرد .

مصباح گفت: این نمایشگاه دارای سبکهای مختلف نقاشی شامل رئالیسم ، مدرنیسم ، انتزاعی و گرافیتی می باشد که در آن تصاویر و نقاشیهایی بسیار خلاقانه و نو به نمایش در آمده است .

وی افزود: علاقمندان برای بازدید می توانند همه روزه در ایام برگزاری از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 18 به محل برپایی نمایشگاه مراجعه نمایند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما