تازه های سایت

کد مطلب: 22826
12. بهمن 1393 - 11:31
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اعضای شورای اداری شهرستان نهاوند با امام جمعه دیدار کردند.
مسئولین شهرستان نهاوند با امام جمعه دیدار کردند

به گزارش سایت گرو، دراین مراسم حجت الاسلام و المسلمین مغیثی گفت:  انقلاب اسلامی، انقلابی جامع و همه ‌جانبه بود که تمام تاریکی‌ها و سیاهی‌های حکومت استبدادی که در خدمت استکبار، استمرار و دارای انحطاط فرهنگی بود را از بین برد.

وی اظهار کرد: ملت مسلمان ایران با پیروی از فرمایشات پیر فرزانه انقلاب و با سرلوحه قرار دادن آیات قرآنی و سیره ائمه اطهار توانست طومار رژیم ستم شاهی را در هم بپیچد و عزت و آبروی از دست رفته ایران را به آن بازگرداند

امام جمعه نهاوند امنیت و آسایش مردم را مرهون ایثار و از خود گذشتگی و رشادت های جوانانی دانست که با نثار خون پاک خویش عزت و اقتدار مردم و کشور را تضمین کردند.

وی افزود: مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان برای اعتلای نظام اسلامی و خدمت به مردم باید با تمام توان فعالیت کنند.

مغیثی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروزه دشمنان استکباری بعد از پایداری انقلاب اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند و با جنگ نرم، مسائل فرهنگی و مذهبی را نشانه گرفته اند و در این خصوص هزینه های زیادی کردند تا ما را از راه انقلاب منحرف کنند ولی بر جوانان و ما واجب است تا پشتیبان ولایت فقیه که در راس همه امور است باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد.

وی  افزود: بعد از پیروزی انقلاب، استکبار جهانی و در راس آنها امریکا با هدف ناامن کردن کشور گروهک های تروریستی و منافقین را در شهر های مختلف به جان مردم انداخت ولی بیداری مردم و تبعیت از ولی فقیه همه نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کرد.

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب است که باید اهداف انقلاب به خوبی برای نسل جوان تبیین شود.

امامعلی عبدالملکی فرماندار شهرستان نهاوند نیز در ادامه این مراسم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ تنها تغییر یک رژیم سیاسی نبود بلکه زلزله ای بود که غرب را لرزاند و شرق را متحیر کرد.

وی اظهار کرد: سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا مسئولین با حضور در میان مردم به بیان عملکردهای نظام و دولت بپردازند.

فرماندار نهاوند افزود: با گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر و تحول این انقلاب بزرگ در اکثر کشورهای دنیا مشاهده می شود، که علت آن مبتنی بودن این انقلاب بر اساس فرهنگ دینی و دستورات اسلام بوده است.

وی گفت: دردهه فجر امسال چندین پروژه با حضور مسئولین استانی به بهره برداری می رسد که انتظار داریم در این مراسمات مسئولین و مردم حضور گسترده ای داشته باشند.

عبدالملکی بیان داشت: بهره برداری از پروژه های عمرانی، کلنگ زنی و اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه هایی است که در طول دهه فجر اجرایی خواهند شد و مسئولین ادارات و نهادها باید به صورت مستمر در این برنامه ها حضور یابند.

وی اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال ۵۲ پروژه با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند به بهره برداری می رسد و ۱۹ پروژه گازرسانی به روستاهای مختلف نهاوند با اعتبار بیش از شش میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار نهاوند از افتتاح دومین کارخانه بزرگ مالت کشور در ایام دهه فجر در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن مالت و اشتغالزایی ۸۰ نفر به صورت مستقیم با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در نهاوند احداث شده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما