تازه های سایت

کد مطلب: 22816
11. بهمن 1393 - 9:07
فرماندار نهاوند گفت: در دهه فجر امسال کارخانه 20 هزار تنی تولید مالت در شهرستان نهاوند به بهره برداری می رسد.
کارخانه 20 هزار تنی تولید مالت در نهاوند افتتاح می شود

به گزارش سایت گرو، فرماندار نهاوند در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نهاوند گفت: پيام انقلاب اسلامي يك پيام فرهنگي است كه به همه دنيا صادر شده است؛ برخلاف انقلاب‌هايي كه براي نان و نام بود، انقلاب ما بناي ارزش‌هاي ديني و معنوي است.

وی اظهار کرد: در دهه فجر امسال 71 پروژه عمراني خدماتی و توليدی با 36 ميليارد تومان اعتبار افتتاح میشود كه از اين ميان 19 طرح آن كلنگ‌زني و 52 پروژه هم مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.

 فرماندار نهاوند افزود: اما بهترين و بزرگترين طرح امسال كه در شهرستان بهره‌برداري مي‌شود؛ كارخانه مالت 20 هزار تني در نهاوند است كه به عنوان دومين كارخانه مالت كشور در دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد.

وی گفت: اين كارخانه با زيربناي 180 هزار مترمربع در سال 90 با 6 ميليارد تومان تسهيلات دولت، 13 ميليارد تومان آورده سرمايه‌گذار كلنگ‌زني مي‌شود؛ اين كارخانه در 3 فاز راه‌اندازي مي‌شود كه فاز نخست آن در دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد و حداقل براي 80 نفر به صورت مستقيم اشتغال ايجاد مي‌كند.

عبدالملکی بیان داشت: با افتتاح کارخانه تولید مالت نهاوند پیش بینی می‌شود هرسال بیش از 30هزار تن جو کشاورزان شهرستان نهاوند و سایر شهرستانهای استان به صورت تضمینی خریداری و پس از فراوری در اختیار کارخانه‌های تولید موادغذایی، دارویی و دامداری های صنعتی و سنتی قرار گیرد.

وی آسفالت راه‌هاي روستايي، مقاوم‌سازي مناطق روستايي، بهره‌برداري از واحدهاي پرورش ماهي، مرغ گوشتي و گاو شيري، كانال‌هاي آبرساني همچنين آبياري قطره‌اي، احداث شبكه برق‌رساني، توسعه و احداث و اصلاح شبكه‌هاي برق‌رساني، شبكه فشار متوسط و احداث روستايي در معابر در كنار آبرساني به روستاها و جنگل‌كاري و طرح توسعه جنگل، احداث خانه‌هاي بهداشت، كتابخانه‌هاي عمومي و سيستم گرمايشي در مدارس از جمله اين برنامه‌ها اعلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما